رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای شهرستان فلارد، گفت: برای ساخت خانه بهداشت در روستاهای امام‌آباد، اسلام‌آباد و میلان با قرارگاه امام حسن(ع) و در روستای چناران با ارتش قرارداد بسته شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 23 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علی احمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری فلارد با حضور مدیران کل استانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: ستاد شبکه بهداشت و درمان فلارد با ۱۸ نیرو به عنوان اولین اداره فعال در بخش بهداشت و درمان این شهرستان احداث شد.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم احداث هر چه زودتر چهار خانه بهداشت در روستا‌های این منطقه، افزود: سه واحد آن در روستا‌های امام‌آباد، اسلام‌آباد و میلان زمین ندارند و جزو پروژه‌هایی است که با قرارگاه امام حسن (ع) قرارداد بسته شده و یکی از آن‌ها در چناران قرار دارد که با ارتش قرارداد بسته شده و در صورت ساخت این چهار مرکز دیگر کمبودی در بخش بهداشت و درمان فلارد وجود ندارد.

وی با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای در خصوص تاسیس آزمایشگاه مرکزی فلارد، عنوان کرد: نبود آزمایشگاه مرکزی در این شهرستان به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای موضوع مهم و اساسی به شمار می‌آید و از کمبود‌های بیمارستان مالخلیفه نیز است.

کمبود پزشک متخصص در بیمارستان شهید ارجمند مالخلیفه

در ادامه این نشست محسن آقایی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بیمارستان شهید ارجمند مالخلیفه، گفت: این بیمارستان با ۳۲ تخت مصوب و ۸ تخت فعال در حال ارائه خدمت به مردم است و بخش‌های فعال این بیمارستان شامل رادیولوژی، داروخانه و مامایی است و در بخش دیالیز هم با ۶ تخت دیالیز و هفت دستگاه به ۲۰ بیمار خدمت‌رسانی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به طرح توسعه این بیمارستان، افزود: در سنوات قبل حدود ۲۴ هزار متر مربع زمین کنار بیمارستان به دانشگاه واگذار شد و طرح توسعه بیمارستان از ۳۲ به ۹۶ تخت‌خوابه پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار