مدیرکل راه و شهر‌سازی چهارمحال و بختیاری گفت: در شهر مالخلیفه ۴۲۷ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند که از این تعداد تا امروز ۱۵۴ نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 23 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی صبح امروز در نشست شورای اداری مدیران شهرستان فلارد گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین‌های ملی واقع در حریم شهر را از منابع طبیعی تحویل گرفتیم و الحاق به محدوده در مرداد و شهریور‌ماه در کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۳ هکتار طرح تفکیکی اراضی انجام شده که در صورت تایید در کمیسیون ماده ۵ این اراضی در اختیار بنیاد مسکن به عنوان کارگذار قرار می‌گیرد.

مقصودی با بیان اینکه در شهر مالخلیفه ۴۲۷ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند، بیان کرد: از این تعداد تا امروز ۱۵۴ نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.

وی افزود: بر اساس نیازمندی شهر مالخلیفه در این اراضی ۲ دبستان، یک مجتمع آموزشی شامل دبیرستان و هنرستان و یک مجموعه مذهبی، درمانی، اداری و تاسیسات شهری پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه محور گوشکی ـ قره شامل ماده ۲۳ نشد، بیان کرد: بر اساس پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور این طرح به پروژه محور شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: جهت اجرای طرح با پیمانکار محلی به طول ۱۰ کیلومتر با مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد بسته شده و برآورد هزینه کل طرح یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

مقصودی در پایان گفت: ۵۹۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر اخیر رئیس‌جمهور به اعتبار اولیه اضافه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار