سرپرست تیم فوتبال زنجانرود با بیان اینکه تیم زنجانرود نیاز به حمایت استانی برای حضور آبرومند در لیگ را دارد، گفت: ورزش و جوانان و شورا قول حمایت داده‌اند، ولی استانداری هیچ حمایتی نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ 19 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، سعید کریمیان، سرپرست تیم فوتبال زنجانرود عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تاکید بر اینکه زنجان بعد از سال‌ها صاحب تیم در لیگ دسته ۳ شده است، اظهار کرد: تیم زنجانرود با قهرمان شدن در لیگ استانی، به دنبال کسب نتایج آبرومند در مسابقات است از این رو با برآورد انجام شده، حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا امکان حضور در ۱۴ مسابقه که به صورت رفت و برگشت خواهد بود فراهم شود.
سرپرست تیم فوتبال زنجانرود با بیان اینکه اعضای شورا قول حمایت از تیم را داده‌اند که البته زمان‌بر است، تصریح کرد:، ولی در استانداری طوری برخورد شد که انگار از جای دیگر آمده‌ایم، انتظار ما حمایت استانداری از طریق معرفی به شرکت‌های فعال در استان است.
وی وضعیت ورزش استان را زیر صفر عنوان کرد و گفت: یادمان باشد، هیچ نماینده‌ای از ورزش زنجان در لیگ‌های کشوری حضور ندارد.
کریمیان با بیان اینکه اداره ورزش قول حمایت داده، ولی استانداری می‌گوید که کسی یعنی هیچ شرکتی به حرف ما گوش نمی‌دهد، ادامه داد: این در حالی است که منبع موثق خبر از وجود توان مالی برای حمایت از ورزش از جمله تیم فوتبال زنجانرود در صنایع است و ما انتظار زیادی هم نداریم و فقط می‌خواهیم هزینه‌های جانبی تیم از جمله ایاب و ذهاب تیم پوشش داده شود.
همچنین احمد محمدی بازیکن و کاپیتان تیم زنجانرود با بیان اینکه این تیم با تلاش اعضای تیم به لیگ دسته ۳ راه یافته است، ابراز امیدواری کرد، این تیم با بازی‌های خود شور و هیجان را برای فوتبال دوستان بیاورد.
کاپیتان تیم فوتبال زنجانرود نداشتن حامی مالی را از مشکلات اساسی تیم زنجانرود دانست و گفت: جای تعجب است که با وجود فعال بودن این همه شرکت صنعتی از جمله روی در زنجان و آسیب‌هایی که متوجه مردم است، چرا هیچ حمایتی ولو اندک از ورزش انجام نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه چند سالی بود که هیچ تیمی از زنجان بالا نیامده بود، افزود: زنجانرود با همت اعضای تیم بالا آمده و با این وجود هیچ کس سراغی از این تیم نگرفته و حتی دلگرمی هم وجود ندارد که هیچ بلکه، پول زمین هم پرداخت می‌کنیم و همه هزینه‌ها توسط اعضای تیم تامین می‌شود.
محمدی تاکید کرد: حمایت از تیم منجر به کسب امتیاز برای تیم زنجانرود و در واقع زنجان خواهد شد و در واقع ادامه وضع موجود مانع فعالیت تیم خواهد شد.

همچنین جواد نوروزی از کارشناسان ورزشی هم در این نشست با بیان اینکه مشکلات فوتبال باید در دوبخش پیگیری شود، افزود: متولیان و مسؤولان استان باید این مهم را پیگیری کنند که در این راستا داشتن برنامه و ارائه راه‌کار و آسیب‌شناسی می‌تواند به پیشبرد اهداف فوتبال استان کمک کند.
کارشناسان ورزشی برگزاری لیگ و اجرای برنامه‌های روزانه را جزو بدیهیات دانست و تصریح کرد: به جز متولیان و مسؤولان اسپانسری فوتبال از مسائل مهم و تاثیرگذار است که این مهم در استان‌های دیگر انجام می‌شود، ولی در زنجان شرکت‌های بزرگی هستند که می‌توانند، ولی کمک نمی‌کنند که ایران ترانسفو و سرب وروی از جمله آن‌ها هستند ضمن اینکه شهرداری هم حمایت نمی‌کند و دلیل آن را فعالیت در عرصه‌های دیگر از جمله بخش همگانی خدمت اعلام می‌کند در حالیکه در شهر‌های دیگر این حمایت‌ها انجام می‌دهند.
وی به مشکلات موجود در زیرساخت‌های فوتبال زنجان اشاره کرد و گفت: می‌شود این مشکلات را حل کرد، ولی انجام نمی‌شود.
نورزوی کمک به فوتبال را کمک به حل مسائل اجتماعی دانست و گفت: همه رشته‌های ورزشی محترم هستند، ولی در واقع باید قبول کرد که فوتبال گل سرسبد ورزش‌ها است که پرداختن به آن کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.
کارشناس ورزش با تاکید بر اینکه حمایت از تیم فوتبال می‌تواند ارائه خدمات هم باشد، ادامه داد: فراهم کردن زمینه نیرو‌های امدادرسان، نیروی انتظامی در محل برگزاری مسابقات تیم بدون دریافت هزینه و در اختیار قرار دادن خوابگاه هم می‌توان به فعالیت تیم زنجانرود کمک کند.
گفتنی است، تیم فوتبال زنجانرود از لیگ استانی به لیگ دسته ۳ راه یافته و دو بازی در این مسابقات انجام داده که در هر دوبازی شکست خورده و یک بازی هم به دلیل پرداخت نشدن ورودی بازی‌ها انجام نشده که مبلغ آن گویا ۲۰۰ میلیون تومان است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار