رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شعار ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی «عقلانیت، معنویت و عدالت» است و اگر کسی بخواهد با تندروی کار سیاسی کند با او میانه ای نداریم زیرا دشمن با این قبیل کارها به دنبال ناامیدی جوانان است.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 14 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، غلامعلی حداد عادل در جلسه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان قزوین که عصر امروز در حسینیه آیت الله شالی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نتیجه جنگ غزه درسی برای تمام جهان است که چهره واقعی غرب به رهبری آمریکا را بشناسند که همواره خود را مظهر اخلاق و نماد صلح معرفی می‌کردند و با همین شعار‌های دروغ به دنبال توسعه نفوذ در کشور‌های مختلف بودند.

وی با بیان اینکه مرور تاریخ ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی تاییدکننده پوشالی بودن ادعا‌های دموکراسی خواهی غرب است، افزود: غربی‌ها سالهاست ادعا می‌کنند در جنگ جهانی دوم هیتلر به یهودی‌ها ظلم کرده است. این موضوع چه ربطی به اعراب و مسلمانان دارد که باید تاوان بدهند؟ آن‌ها با کدام منطق یک ملت را آواره و خاک یک کشور را به صهیونیست‌ها اهدا کردند؟ در موضوع فلسطین کدام یک از مقررات سازمان ملل رعایت شده است؟

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام ادامه داد: مدت هاست مشاهده می‌کنیم آمریکایی‌ها می‌گویند ایران باید از نظم نوین جهانی پیروی کند در حالی که در همین مدت اسرائیل به هیچ یک از این اصل‌ها پایبند نبوده و جنایت‌های زیادی را علیه یک ملت مظلوم انجام داده است.

حداد عادل با تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی دوباره ذات خبیث و چهره زشت آمریکا را نمایان کرد، گفت: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و آگاه باشیم که آمریکا و غرب دشمن این انقلاب بزرگ هستند. زمانی که امام خمینی (ره) پرچم انقلاب را به دست گرفتند آمریکا را به خوبی می‌شناختند و اکنون نیز با درایت مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی در مسیر صحیح حرکت می‌کند و دشمنان سرسخت انقلاب اسلامی به محوریت شیطان بزرگ در بخش‌های مختلف شکست‌های سنگینی را متحمل شده اند.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کشور هدف از تشکیل این مجموعه را برقراری اصل وحدت دانست و ادامه داد: آیت الله رئیسی در پائیز سال ۱۳۹۶ شورای ائتلاف را ایجاد کردند تا نیرو‌های انقلاب پرورش یابند.

وی اضافه کرد: شورای ائتلاف، نظر مرکز را بر شهر‌ها و اشخاص تحمیل نمی‌کند و اعتقاد داریم باید جوان گرایی صورت بگیرد، زیرا آینده انقلاب در دستان جوانان کشور است. همچنین رهبر معظم در بیانیه گام دوم انقلاب خاطر نشان کردند «آینده بر دست جوانان است» که البته به معنی تضاد بین پیر و جوان نیست و باید در کنار هم باشیم.

حداد عادل کار سیاسی را تربیت نیروی انقلابی توانمند برشمرد و اذعان کرد: کاشت و داشت و برداشت سه رکن مهم کشاورزی است که در اداره کشور نیز این ارکان باید در دستور کار قرار بگیرند. جوان‌گرایی به معنای مقام گرایی نیست، زیرا تجربه کمتر از علم نیست. مسوولان استانی جوانان را با خود همسو کنند و آن‌ها را در جریان اخبار و مشکلات و تنگنا‌ها بگذارند.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه باید از ظرفیت بانوان در تصمیم گیری‌های سیاسی استفاده شود، افزود: در سیر تحولات انقلاب اسلامی، نقش پررنگ بانوان قابل مشاهده است و اگر بانوان نبودند شاید خانواده‌های آن‌ها هم در صحنه حضور نداشتند. اگر بانوان را در تصمیم گیری‌ها مشارکت ندهیم نمی‌توانیم انقلاب را به دست آیندگان بسپاریم و بر این اساس ضرورت دارد معاونت بانوان شورای ائتلاف در استان‌ها نیز راه اندازی شود.

این مسوول با اشاره به در پیش بودن انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: برای انتخابات آینده اولین اصل، تداوم وحدت است و باید وحدت حول محور انقلاب به وجود بیایذ که تجلی آن در کمک به رهبری است. شعار ما «عقلانیت، معنویت و عدالت» است و اگر کسی بخواهد با تندروی کار سیاسی کند با او میانه‌ای نداریم، زیرا دشمن با این قبیل کار‌ها به دنبال ناامیدی جوانان است.

حداد عادل در پایان گفت: مشارکت در انتخابات تابع عوامل متعددی است و دولت با کمک مجلس فعالیت‌هایی را انجام داده اند که موثر بوده است. به عنوان یک تشکل سیاسی وظیفه داریم با حضور در میان مردم استدلال کنیم که مشارکت و حضور، بهتر از قهر با صندوق‌های رای است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار