استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از اقدامات بسیار ارزشمند انجام شده توسط وزارت کشور اجرای طرح زنجیره ارزش کاربردی است که از خام‌فروشی در کشور جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 09 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری عصر امروز در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد با اشاره به بازدید انجام شده از شرکت‌های دانش‌بنیان چهارمحال و بختیاری، گفت: نیرو‌های بسیار با استعداد و توانمندی در استان وجود دارند که می‌توانند موجب تحول شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در استان پیگیری می‌شود و یکی از راه‌های تحقق این امر افزایش صادرات غیرنفتی است که خوشبختانه این موضوع در استان حدود ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: افزایش بهره‌وری، مهار تورم، رشد تولید، فعال شدن کارگاه‌های راکد، شناسایی استعداد‌ها و نیرو‌های توانمند موجود و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر برنامه‌های مهم در چهارمحال و بختیاری است که در حال پیگیری هستند همچنین با توجه به ظرفیت بسیار بالای بخش خصوصی لازم است توجه و حمایت از این بخش بیش از پیش شود.

حیدری با اشاره به اهمیت تلاش جهت کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: خوشبختانه در پایان سال ۱۴۰۱ استان در این حوزه هشت پله صعود داشت و جایگاه نرخ بیکاری ما از رتبه دوم به هشتم کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی استانداران و وزیر کشور، اضافه کرد: یکی از اقدامات بسیار ارزشمند انجام شده توسط وزارت کشور اجرای طرح زنجیره ارزش کاربردی است که از خام‌فروشی در کشور جلوگیری می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی شکل گرفته در چهارمحال و بختیاری منجر به فعال شدن اکثر پروژه‌های عمرانی در استان شده و این بیانگر کار جهادی در استان است.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار