امام جمعه شهرستان آبیک با بیان اینکه آمریکا امروز درصدد است با تجهیز فرزند نامشروع خود یعنی اسرائیل و حمایت سیاسی، مالی و نظامی، آن را در خاورمیانه زنده نگه دارد، گفت: امروز این اسرائیل نیست که با غزه می‌جنگد بلکه همه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در کنار رژیم اشغالگر ایستاده‌اند تا این غده سرطانی را از نابودی نجات دهند، اما در این امر موفق نخواهند شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 04 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام تقی روحانی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهرستان آبیک که پیش از ظهر امروز با حضور قشرهای مختلف مردم، دانش آموزان و مسوولان از مقابل حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهر آبیک تا تقاطع بلوار امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ آبان سال ۵۷ هیچ گاه از یاد ملت ایران نخواهد رفت چراکه به دستور آمریکایی‌ها، سینه دانش‌آموزان و دانشجویان آماج حملات دژخیمان رژیم شاهنشاهی قرار گرفت.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، در ۱۳ آبان سال ۴۳ آمریکا به ملت ایران ضربه زد و امام را از ملت گرفت، ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ نیز تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان را از ما گرفت اما در ۱۳ آبان سال ۵۸ نوبت ملت ایران بود که سیلی محکمی بر صورت آمریکا بزند و انتقام بگیرد و این بار دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی و افشای اسناد خائنانه آمریکا در جهان، ضربه مهلکی به آمریکا زدند، آبرویش را بردند و هیمنه‌اش را شکستند.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: پس از تسخیر لانه جاسوسی بیش از ۵۰ جاسوس آمریکایی در اختیار ملت ایران قرار گرفت و در این راستا کارتر رییس جمهور وقت آمریکا تلاش‌های فراوانی کرد، ایران را تهدید نظامی کرد و سازمان‌های بین‌المللی را علیه ایران تحریک کرد تا جاسوسان خود را بازپس گیرد اما ۴۴۴ روز جاسوسان در اختیار ملت ایران بودند. دشمن امام را تهدید کرده بود اما امام محکم ایستاد و فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. در واقع آمریکا هیچگاه نتوانست با آوردن ناوگان‌های خود و حتی در ماجرای صحرای طبس از حرکت انقلابی جوانان انتقام بگیرد.

حجت الاسلام روحانی اذعان کرد: روزی که دست ما کاملاً خالی بود، جوانان کشورمان مقابل همه جنایت‌های آمریکا ایستادند. امروز هم بعد از ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی، سردمداران آمریکا باید بدانند اگر بخواهند علیه نظام اسلامی غلطی کنند، سیلی محکم‌تر و قوی‌تر که حتی فکرش را هم نمی‌کنند، خواهند خورد.

قدرت همه جانبه مقاومت هنوز به رخ آمریکا و اسرائیل کشیده نشده است

وی با بیان اینکه آمریکا امروز درصدد است با تجهیز فرزند نامشروع خود یعنی اسرائیل و حمایت سیاسی، مالی و نظامی، او را در خاورمیانه زنده نگه دارد و با قرار دادن ملت مظلوم غزه در بدترین شرایط و محاصره بمباران، مقاومت را بشکند، تصریح کرد: امروز این اسرائیل نیست که با غزه می‌جنگد بلکه همه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در کنار رژیم اشغالگر ایستاده‌اند تا اسرائیل را نجات دهند اما نمی‌توانند.

امام جمعه آبیک با اشاره به سخنان روز گذشته سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، افزود: جبهه مقاومت از ناوگان‌ها و هواپیماها هراسی ندارد بلکه این آمریکاست که باید بترسد و اگر غلطی کند ناوگان‌های جنگی آن ها به قعر دریا فرستاده می‌شود چرا که هنوز قدرت همه جانبه مقاومت به رخ آمریکا و اسرائیل کشیده نشده است.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: امروز مردم شهرستان آبیک همگام با مردم سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت کردند که هر لحظه لازم باشد در صحنه حضور می‌یابند و جنایات آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان اسلام و ایران اسلامی را محکوم می‌کنند.

گفتنی است، مردم شهرستان آبیک با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان و با در دست داشتن بنرها و پلاکاردهایی و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، امروز روز 13 آبان است روز تصرف دژ شیطان است، فریاد یا محمدا غزه شده کرب و بلا، ۱۳ آبان ماه بوم الله ست، یوم الله ست، ضمن گرامیداشت این روز عزیز و تاریخی، تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و نیز حمایت کامل خود را از محور مقاومت و مردم مظلوم و بی پناه فلسطین اعلام کردند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار