استاندار قزوین گفت: برای تامین شیر خشک از آنجایی که استان قزوین بیش از یک سوم شیرخشک کشور را تامین می کند ادارات صنعت، علوم پزشکی و استاندارد باید برای کاهش مشکلات تولید کننده همت ویژه ای داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 01 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین مه پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: واردات گوشت گرم از بیرون استان باید تداوم پیدا کند و برای سرمایه در گردش تهیه آن می‌توان از بانک‌ها و یا پیگیری‌های استانداری استفاده کرد.

وی افزود: برای تامین شیر خشک از آنجایی که استان قزوین بیش از یک سوم شیرخشک کشور را تامین می‌کند ادارات صنعت، علوم پزشکی و استاندارد باید برای کاهش مشکلات تولید کننده همت ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار قزوین گفت: در چند روز آینده هم بازدیدی را از شرکت تولید کننده شیرخشک استان خواهیم داشت و این شرکت باید مورد حمایت قرار بگیرد.

این مسوول اضافه کرد: موضوع کیفیت آرد در روز‌های گذشته نگرانی‌هایی را به وجود آورده است که در این زمینه اداره غله باید ورود جدی تری داشته باشد.

اعلایی در پایان عنوان کرد: قیمت اجاره مسکن نباید بیشتر از ۲۰ درصد افزایش پیدا کند و در این زمینه نظارت‌های دقیق و جدی باید در سطح استان شکل بگیرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار