امام جمعه زنجان گفت: حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت روشی تاثیرگذار برای ارتقای آگاهی‌های دینی، سیاسی و بصیرتی دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ 01 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در دیدار تعدادی از دانش‌آموزان که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی انجام شد، خطاب به دانش‌آموزان بسیجی اظهار داشت: آینده برای شماست و این شما هستید که در آینده‌ای نه چندان دور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی فعالیت خواهید کرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم آینده‌ای بهتری داشته باشیم باید تلاش و پشتکار داشته باشیم و صرفا نباید وقت خودمان را صرف روزمرگی‌ها کنیم، تصریح کرد: آینده را باید از حال حاضر ساخت و این ساختن دست خودمان است چرا که پدر و مادر، معلم و مدرسه وسیله است.

وی با تأکید بر اینکه به دست آوردن موفقیت در عرصه‌های مختلف بسته به اراده خودمان است، گفت: اگر می‌خواهیم کار‌های متنوعی انجام بدهیم لازمه آن مطالعه است.

آیت‌الله خاتمی به اهمیت مطالعه اشاره کرد و خطاب به دانش‌آموزان گفت: مباحث دینی را با مطالعه یاد بگیرد، حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت آخرین روش برای ارتقای آگاهی‌های دینی، سیاسی و بصیرتی است.

امام جمعه زنجان با بیان این مطلب که اگر در فعالیت‌هایمان با جدیت ورود کنیم خداوند به آن برکت می‌دهد، ادامه داد: اگر می‌خواهیم قدرتمند شویم و یا اگر می‌خواهیم سیاستمدار بشویم و یا در عرصه‌های علمی بیش‌ازپیش ارتقا یابیم باید به روز به روز به دانش‌مان بیفزاییم.

در ادامه این دیدار علی اسماعیلی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان سربازان ولایت گوش به فرمان ولایت‌فقیه هستند و هر جا که نیاز باشد وارد میدان خواهند شد.

مدیر‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: رویکرد بیشتر برنامه‌ها با جنبه اخلاقی تربیتی است که در این راستا در هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی در حال برگزاری است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار