این معتمد محل نکاتی را مطرح می‌کند که دل هر شنونده‌ای را به درد می‌آورد و از سهل انگاری‌های مسئولین انگشت حیرت و تعجب به دهان می‌گیرد! چه خانواده‌هایی که عزیزانشان در این مسیر پرپر شدند و چه داغ‌هایی که بر دل مردم گذاشته شد!
کد خبر: ۱۱۳۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹ 29 October 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از راه‌های رسیدن به توسعه و پیشرفت، ایجاد زیرساخت‌ها از جمله جاده و مسیر‌های ارتباطی است. در مناطقی که مسیر ارتباطی بنابه دلایل مختلف از جمله محرومیت و عدم وجود سرمایه گذاری، تنها جاده است، نبود یا بی کیفیتی بود آن هر دو منجر به خسارات فاجعه باری می‌شود! مانند آنچه در مسیر‌های منتهی به شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد!
حتما ماجرای ترمز بریدن یک تریلر در چند ماه پیش در مسیر ورودی یاسوج از منطقه تنگ کناره را شنیده و اخبار آن را دنبال کرده اید، حادثه‌ای دلخراش که فاجعه بزرگی را رقم زد و جان‌های زیادی را گرفت، خانواده‌هایی را یکجا به کام مرگ فرستاد و با روح و روان مردم به دلیل شدت تالم و سنگینی درد بازی کرد!
این مسیر و خطرات آن به همین تنگ کناره منتهی نمی‌شود، در منطقه دشت روم که یک محدوده صاف و به اصطلاح راننده ها کفی است ، وضعیت از تنگ کناره هم به مراتب بدتر است!

وضعیت مسیر بابامیدان - یاسوج در محدوده دشت روم در گفتگو با یکی از معتمدین محل دو نقطه بسیار بحرانی تشریح شده که تاکنون تلفات بسیار جدی بر مردم و خانواده‌های پیرامون آن وارد کرده است ضمن اینکه آماری هم از خودرو‌های غیر بومی که در این منطقه دچار خسارت جانی و مالی شده اند در دسترس نیست!
حشمت‌اله کریمی‌زاده نکاتی را مطرح می‌کند که دل هر شنونده‌ای را به درد می‌آورد و از سهل انگاری‌های مسئولین انگشت حیرت و تعجب به دهان می‌گیرد! چه خانواده‌هایی که عزیزانشان در این مسیر پرپر شدند و چه داغ‌هایی که بر دل مردم گذاشته شد!
فیلم / اینجا جان‌های زیادی گرفته شد / آقای استاندار شما به ما قول دادید!

این مسیر در ادامه و در یک نقطه حساس دیگر هر لحظه آبستن بحران و فاجعه است ، کمی بعد از روستای تنگاری حد فاصل این روستا تا سه راهی سپیدار به معنای واقعی زندگی و مرگ سرنشینان خودرو به مویی بسته است! یا به عبارتی کوچکترین سهل انگاری و یا اشتباه شما یا دیگر راننده‌ها می‌تواند منجر به مرگ شما یا آن‌ها شود!
ماجرا وقتی ترسناک‌تر می‌شود که به فصل بارش و یخبندان نزدیک می‌شویم و در این مسیر شما با کوچکترین اشتباه باید منتظر مرگ باشید چرا که هیچ راه فراری ندارید و اگر از خودروی روبه رو فرار کنید از کوه یا موانع سیمانی محدود کننده گریزی نیست و در واقع هنگام تردد از این جاده باید ضمن هوشیاری کامل امیدوار باشید که هیچ خودرویی از روبرو مرتکب اشتباه نشود.
فیلم / اینجا راه فراری نیست / کوچکترین اشتباه مصادف است با مرگ!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
H
|
United States of America
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
درود بر مرد بزرگ سیاستمدار جناب کریمی زاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار