رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از درخشش دانش‌آموزان زنجانی در المپیادهای علمی کشور خبر داد، گفت: سیده آذین مسافری، دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان دو ناحیه دو زنجان، مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را از آنِ خود کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 23 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، حسین تاران رئیس اداره استعداد‌های درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرین روش‌های درست مطالعه و تمرکز صحیح، برخورد جدی و هوشمندانه با مطالب علمی، جرأت و جسارت حل مسائل دشوار و پیچیده و انتخاب مسیر مستمر و عالمانه را جزء رهیافت‌های دانست که در المپیاد‌های علمی، برای شناسایی، جذب و تشویق دانش‌آموزان با استعداد و علاقه‌مند در نظر گرفته می‌شود.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان کسب نشان المپیاد‌های علمی را مصداق امید‌آفرینی و افزایش روحیه خودباوری در میان دانش‌آموزان دانست و آن را جزء گام‌های تسهیل بخش فرایند نخبگی خواند که در نهایت، به اثرگذاری و جریان سازی در جامعه منجر می‌شود.

وی گفت: سیده آذین مسافری، دانش‌آموز دبیرستان استعداد‌های درخشان فرزانگان دو ناحیه دو زنجان، مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را از آنِ خود کرد.

تاران ادامه داد: آراد شریفی، دانش‌آموز دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید بهشتی دو ناحیه دو زنجان، مدال طلای المپیاد جغرافیا، ویدا کرمی زرندی، از دبیرستان عادی دولتی اسوه خدابنده، با مدال نقره المپیاد علوم زمین، امیر رضا نصیری وطن و رائد قنبری از دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید بهشتی دو زنجان نیز، با دو مدال برنز المپیاد نجوم و اخترفیزیک، نام استان زنجان را در کشور، پرطنین ساختند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار