امدادگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر چهارمحال و بختیاری و اعضای کادر درمان با تجمع در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، خواستار ارسال کمک‌ و اعزام نیروهای امدادی به فلسطین شدند.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 22 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز امدادگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر چهارمحال و بختیاری و اعضای کادر درمان با تجمع در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، خواستار ارسال کمک و اعزام نیرو‌های امدادی به فلسطین شدند.

در این تجمع، پس از قرائت قرآن و خواندن اشعار حماسی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری به نمایندگی از امدادگران این مجموعه سخنرانی کرد.

مسعود مثنوی گفت: این تجمع، در راستای حملات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل و محکوم کردن حملات وحشیانه به نیرو‌های امدادی، کادر درمان، خودرو‌های امدادی در عملیات امدادرسانی به مردم مظلوم غزه، شکل گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرچهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعضای هلال احمر استان و جامعه پزشکی با محکوم کردن این جنایات، ضمن اعلام به سازمان‌های بشردوستانه برای حمایت از مردم غزه خواستار بازگشایی مسیر‌ها برای ارسال کمک‌ها و اعزام نیرو‌های امدادی به منطقه هستند.

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به مظلومان غزه

وی افزود: تا کنون یک‌صد میلیون تومان کمک‌های نقدی در استان چهارمحال و بختیاری برای کمک به مردم مظلوم غزه جمع‌آوری شده است و امدادگران بسیاری برای رسیدگی به مجروحان در غزه اعلام آمادگی کردند و منتظر فراخوان و اعزام هستند.

در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام سید محمد احمدی، امام جمعه بروجن گفت: این اجتماع در شرایطی شکل گرفته است که مردم مظلوم فلسطین تحت ستم هستند و کودکان و زنان ناجوانمردانه قتل عام می‌شوند و قلب هر آزاده‌ای در جهان با دیدن این جنایات مجروح و محزون می‌شود.

جنایات بی‌سابقه در فلسطین با مدیریت و سیاست‌گذاری‌های آمریکای جنایت‌کار در حال انجام است

وی با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین حد و مرزی ندارد، بیان کرد: این جنایات بی‌سابقه با مدیریت و سیاست‌گذاری‌های آمریکای جنایت‌کار در حال انجام است.

احمدی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی چنان سیلی محکمی از طوفان القصی خورده که هنوز گیج و منگ است و تنها با قدرت رسانه‌ای که دارند سرپا ایستاده‌اند وگرنه این رژیم کودک‌کش بسیار ضعیف شده است.

وی تصریح کرد: حمایت از مظلومان، دین و ایمان نمی‌خواهد بلکه نیازمند انسانیت است به همین دلیل همه آزادگان جهان علیه این جنایات به پا خواسته‌اند و بی‌تفاوتی نسبت به این جنایات انسان را از انسانیت ساقط می‌کند.

احمدی گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در هر زمان و مکانی آماده کمک هستند و در برابر حوادث و بلا‌ها بی‌تفاوت نیستند که این نشان‌دهنده روحیه متعالی این افراد است.

قتل عام مردم فلسطین ماهیت کثیف صهیونیست‌ها را برای جهان آشکار کرده است

وی با اشاره به اینکه قتل عام مردم فلسطین ماهیت کثیف صهیونیست‌ها را برای جهان آشکار کرده است، افزود: هر چه این جنایات به اوج خود برسد نشان می‌دهد جنایتکاران خود را در حال مرگ می‌بینند و به هر کاری دست می‌زنند تا خود را نگه دارند.

در حاشیه این تجمع امدادگران و نیرو‌های کادر درمان طوماری را با هشتگ هدف نیستیم امضا کردند و اعلام کردند: کارکنان مراکز درمانی، رانندگان و وسایل امدادی، امدادگران هلال احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال احمر و صلیب سرخ استفاده می‌کنند نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند.

کوچک‌ترین حامی مردم مظلوم فلسطین نیز در این تجمع طومار را به سبک خود امضا می‌کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار