مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های استان به صورت اینترنتی از روز گذشته آغاز شده است و تا پایان روز جمعه پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 19 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، سعید خلجی، مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار دفترچه آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان در سایت جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: پس از تلاش ۶ماهه و با پیگیری‌های مدیریت استانی به‌ویژه استاندار و دفتر امور شهری استانداری، بحث جذب نیرو در شهرداری‌های استان زنجان به نتیجه رسید.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان تصریح کرد: در همین راستا به‌منظور تأمین بخشی از نیرو‌های انسانی موردنیاز شهرداری‌های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و عملی (برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی) و پس از طی مراحل گزینش به‌صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می‌شود.
وی اضافه کرد: به متقاضیان توصیه می‌شود در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول کردن آن به روز‌های پایانی خودداری کنند.
خلجی با بیان اینکه ۹۴ نفر در آزمون شهرداری‌های استان جذب می‌شوند، ادامه داد: شرایط سنی و رشته‌های مورد نیاز در سایت جهاد دانشگاهی درج شده است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان گفت: کارت شرکت در آزمون از سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس ir.hrtc قرار خواهد گرفت.
وی افزود: انتخاب داوطلبان برای بررسی مدارک و سایر مراحل، حداکثر سه برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی در هر شغل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می‌پذیرد.
خلجی ادامه داد: از مجموع سهمیه در نظر گرفته شده برای استان زنجان ۶۳ نفر سهمیه آزاد، ۲۵ نفر سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد، پنج نفر سهمیه ایثارگران ۵ درصد و سه نفر سهمیه معلولان است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان گفت: از مجموع رشته‌های اختصاص یافته، ۱۹ رشته بین زن و مرد مشترک است و یک رشته مربوط به آتش‌نشانی به صورت اختصاصی مردان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه جذب نیرو در حوزه شهرداری‌ها در ۱۵ شهر استان انجام می‌شود، اضافه کرد: بیشترین سهمیه در این آزمون مربوط به شهرداری زنجان با ۷۰ نیرو است.
خلجی با بیان اینکه حداقل سن در نظر گرفته شده برای داوطلبان ۲۰ سال و حداکثر سن هم ۴۵ سال است، گفت: البته این رده سنی با در نظر گرفتن مدرک تحصیلی متقاضیان اعلام شده است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان افزود: البته در رشته شغلی آتش‌نشانی به علت اینکه نیاز به آمادگی جسمانی دارد؛ حداکثر سن ۳۵ سال تعیین شد.
وی گفت: در آزمون آتش‌نشانی، افراد متقاضی باید در مصاحبه عملی شرکت کنند و در سایر رشته‌ها به غیر از آزمون کتبی باید مصاحبه تخصصی با نیرو‌ها انجام شود.
خلجی در ارتباط با هزینه ثبت‌نام در آزمون هم گفت: هزینه ثبت‌نام ۲۳۲ هزار تومان تعیین شده است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان با بیان اینکه این آزمون بر اساس چارت سازمانی ارائه شده از سوی شهرداری‌ها و نیرو‌های مورد نیاز آن‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برگزاری این آزمون چارت سازمانی شهرداری‌های استان در حوزه نیرو‌های قرارداد کار معین تکمیل می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار