مردم زنجان با برگزاری راهپیمایی با شکوه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به کودکان و زنان بی دفاع و بمباران بیمارستان‌های غزه محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 18 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، مردم زنجان ظهر امروز با برگزاری راهپیمایی با شکوه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به کودکان و زنان بی‌دفاع و بمباران بیمارستان‌های غزه محکوم کردند.

زنجانی‌های همیشه در صحنه با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم و... هر گونه جنایت و کودک‌کشی را در سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم جعلی و موقت صهیونیستی محکوم کردند.

مردم همچنین ضمن محکوم کردن سکوت سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری، خواستار واکنش درست و اقدام عملی سازمان‌های جهانی و بین‌المللی در مقابل جنایات ضد بشری رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی شدند.

زنجانی‌ها با راهپیمایی و شعارهای خود ضمن محکوم کردن سکوت سردمداران برخی کشورهای عربی و مسلمان خواستار اقدام فوری و عملی در مقابل جنایات رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی شدند.

مردم زنجان ضمن محکومیت کشتار زنان و کودکان بی دفاع در بیمارستان‌های غزه این اقدام سردمداران صهیونیستی را هولوکاست واقعی و جنایت آشکار ضد حقوق بشری برشمردند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار