مردم شهرکرد عصر امروز با تجمع در میدان امام‌زادگان دو خاتون این شهر جنایت صهیونیست‌های غاصب را در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 18 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مردم شهرکرد عصر امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه با تجمع در میدان امام‌زادگان دو خاتون این شهر جنایت صهیونیست‌های غاصب را در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین محکوم کردند.

در این تجمع که با حضور اقشار مختلف مردم، زنان و کودکان برگزار شد پرچم کشور فلسطین در میان دستان جمعیت برافراشته شده بود و همچنین پلاکارت‌هایی با نوشته‌هایی، چون فلسطین آزاد خواهد شد، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در میان تجمع‌کنندگان به چشم می‌خورد.

در قسمتی از محل تجمع برای اعزام به فلسطین از میان علاقه‌مندان ثبت‌نام نمادین به عمل می‌آمد.

مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، نصرالله نصرالله بسم‌الله بسم‌الله،‌ای لشگر صاحب‌الزمان آماده باش آماده باش و‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده از شعار‌هایی بود که مردم شهرکرد در این جمع سر می‌دادند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در این تجمع پرشور و خودجوش مردم انقلابی شهرکرد گفت: با انجام عملیات طوفان‌الاقصی دکترین رژیم صهیونیستی شکست خورد.

وی افزود: حملات وحشیانه و کور صهیونیست‌ها در کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان برای جبران این شکست مفتضحانه است تا به افکار عمومی القا کند که حماس تقاص سنگینی برای این عملیات می‌پردازد.

در ادامه این مراسم تجمع‌کنندگان با قرائت بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند در قسمتی از این بیانیه آمده است: «این روز‌ها شاهد جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم هستیم، رژیم خبیث و قسی‌القلبی که نژادپرستانه در مقام نابودی نه تنها مسلمانان بلکه هر جمعیتی که مخالفشان باشند، هستند. فلسطینیان امروز خط مقدم جبهه دفاع از حقوق انسانی‌اند و در حقیقت برای جلوگیری از پیشروی این غده سرطانی به جهان اسلام و جهان بشری می‌جنگند و بیش از هفتاد سال است که شاهد انواع سختی‌ها و خسارت‌های مالی و به شهادت رسیدن زنان و کودکان خود هستند.

آن چه شب گذشته اتفاق افتاد و دل هر آزاده‌ای را به درد آورد تنها گوشه‌ای فجیع از شقاوت‌های این قوم بدسیرت است، بمباران بیمارستان و کشتن حدود یک هزار انسان از زن و کودک و پیر و جوان اگر وجدان جهانی را بیدار نکند و اگر امروز حرکت و اقدام لازم را برای جلوگیری از این جنایت نداشته باشند فردا دیر است و باید منتظر حوادث غیرقابل پیش‌بینی باشند.

ملت‌های اسلامی باید یکپارچه در حمایت از غزه و فلسطین به میدان بیایند. ایران اسلامی که همیشه پیشگام بوده، امروز به مراتب حضور پررنگ‌تر را می‌طلبد.»

در ادامه این بیانیه آمده است «البته بر کسی پوشیده نیست که حامی اصلی این رژیم غاصب آمریکا است و همه عواقب و مسئولیت‌های این حملات وحشیانه و کشتار‌ها را باید پاسخگو باشد.»
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار