فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به حوادث فلسطین و عملیات طوفان الاقصی، گفت: حوادثی که امروز در منطقه رخ داده است، ندای مظلومیت ملتی است که سال‌ها زیر بدترین و سخت‌ترین فشارها و جنایت‌ها مقاومت می‌کند و در بدترین تحریم‌ها به سر می‌برد.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 17 October 2023

سردار حسن شاهوارپور در آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات طرح باز زنده‌سازی ساحل کارون که امروز (۲۵ مهرماه) در حد فاصل میدان مالیات تا پل ششم انجام شد، اظهار کرد: باید تلاش شود همچنان روح امید و امیدواری در دل مردم ما بیشتر شود. همواره دشمنان ما در تلاش هستند با اعمال قدرت، زور و فشار در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه سخت نظامی و نرم، کاری کنند تا مردمی که از نگاه آن‌ها درجه دوم و سوم یا جهان سومی هستند، همچنان در فقر بمانند و گرفتار شوند و آن‌ها همچنان در راستای تامین منافع خود، مسیر پلید و کثیف استکباری را ادامه دهند.

وی افزود: حوادثی که امروز در منطقه رخ داده است، ندای مظلومیت ملتی است که سال‌ها زیر بدترین و سخت‌ترین فشارها و جنایت‌ها مقاومت می‌کند و در بدترین تحریم‌ها به سر می‌برد. در واقع سال‌ها است یک ملت ۴- ۵ میلیون نفری در زندان بزرگی به نام غزه زندگی می‌کند. دیوارهای بلند از زیر زمین تا ارتفاع  ۲۰ متری همچنان این مردم را تحت فشار قرار می‌دهد تا آن‌ها را له کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: یکی از انسان‌های پلید این صحنه که به درک واصل شد، آریل شارون از بنیانگذاران رژیم جعلی صهیونیست است. وی دو طرح را برای فشار بر فلسطینی‌ها تصویب کرد که یکی از این طرح‌ها این بود که اطراف فلسطینی‌ها دیوار کشیده شود و آن‌ها را در یک زندان بزرگ قرار دهند تا از کمترین امکانات و حتی آب و برق محروم شوند. دومین طرح این بود که لایه شهرک‌های جعلی به عنوان حائل بین آن‌ها و فلسطینی‌ها ایجاد شود تا اگر بخواهند از دیوار عبور کنند به لایه شهرک‌ها برخورد کنند. این کارها انجام شدند و توسعه شهرک‌ها در حال انجام است. یهودی‌هایی هم از سراسر دنیا با این رژیم هماهنگ بودند.

وی بیان کرد: آن‌ها از این غافل بودند که آن طور که خدا وعده داده است ندای مظلومان همواره گریبان‌گیر استکبار و ظالمان خواهد شد و وعده الهی این است که حتما مستضعفان بر مستکبران و ظالمان پیروز خواهند شد.

شاهوارپور گفت: امیدواریم این نوید به زودی محقق شود. ندای مظلومیت فلسطین در همه عالم فراگیر شده است و همه مقاومت آن‌ها را شنیدند و دیدند و امیدواریم به حق و حقوق خود برسند. اگر ایران اسلامی از آن‌ها دفاع می‌کند، بر اساس باورها است. در باورهای دینی ما آمده است که از مظلومان و مستضعفان با اولویت پشتیبانی معنوی، دفاع کنیم. خود ما هم جزو مظلومان هستیم و دشمنان همچنان علیه ما توطئه می‌کنند.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی بخشی از پروژه باز زنده‌سازی کارون، گفت: امیدوارم بخش دیگری از عمران شهر اهواز اتفاق بیفتد. از همه کسانی که برای انجام این کار تلاش کردند، تشکر می‌کنم. این پروژه در منطقه‌ای که از نظر زیرساختی نسبت به مرکز شهر محرومیت بالایی دارد، اجرا می‌شود و کار شایسته‌ای است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان افزود: با وجود ماموریت‌های متعدد، همواره آمادگی داریم که در کار دوستان در حوزه عمرانی به دستگاه‌های مختلف کمک کنیم. با هر آنچه در توان داریم به ویژه در قالب گروه‌های جهادی، کارها را انجام می‌دهیم و اکنون هم به دعوت شهردار اهواز، مجموعه بسیج سازندگی این مسئولیت را پذیرفته‌اند.

وی گفت: نگاه ما این است که کار به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه انجام شود و امیدواریم زودتر از زمان مقرر این پروژه تکمیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار