شهردار زنجان گفت: به نظر من بحث مناسب سازی تقریبا در کشور مغفول مانده است به طوری که وقتی صحبت از این موضوع به میان می‌آید همه یاد کوچه و خیابان می‌افتند در حالی چنین نیست.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 15 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان عصر امروز در مراسم روز جهانی عصای سفید ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید با اذعان به وجود مشکلاتی در بحث مناسب‌سازی شهری اظهار داشت: به نظر من بحث مناسب سازی تقریباً در کشور مغفول مانده است به طوری که وقتی صحبت از این موضوع به میان می‌آید همه یاد کوچه و خیابان می‌افتند در حالی چنین نیست.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه باید برای موضوع مناسب سازی تعبیر دیگری داشته باشیم و تنها به کوچه و خیابان بسنده نکنیم، ادامه داد: اگر موضوع مناسب سازی را اجرا کردیم باید به این نقطه برسیم که آیا فردی که روشندل است به‌تن‌هایی قادر به انجام کاری است، آیا این تاکنون عملی شده است یا خیر.

وی با اذعان به اینکه در حوزه شهری و خدمات شهری نقایص شهری زیادی داریم، ادامه داد: آنچه که ما جدید آغاز کردیم سعی شده است که برخی مشکلات رفع شود.

فیروزفر با بیان اینکه ازآنجایی‌که انسان را به لحاظ توانمندی‌ها در حد بی نهایت آفریده شده است و مصداق بارز این موضوع زیاد است، گفت: با اعتماد به خداوند است که راه انسان به بی‌نهایت باز می‌شود.

شهردار زنجان ادامه داد: در جامعه امروزی ما شعار زیاد است و این یک واقعیت است و بنابراین باید سعی کنیم از شعار‌ها دور و به واقعیت نزدیک‌تر بشویم.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار