استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید برای هر کالا استانداردسازی و زنجیره ارزش ایجاد شود، گفت: ۲ محصول ماهی و بادام استان در زنجیره ارزش قرار گرفته که ثمرات خوبی از جمله اشتغال را به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ 13 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری گفت: استاندارد ضرورتی جدایی‌ناپذیر در زندگی جوامع بشری است و امروزه شیوه علمی استاندارد جایگزین شیوه سنتی آن شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی استاندارد، بیان داشت: با توجه به اهمیت استاندارد، باید فرهنگ‌سازی در محل کار، خانواده و ... انجام شود.

وی رعایت استاندارد برای مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را ضروری دانست و ادامه داد: رعایت استاندارد برای تولیدکنندگان اعتمادسازی و برای مصرف‌کنندگان اطمینان‌بخش است.

حیدری با اشاره به اینکه باید برای هر کالا استانداردسازی و زنجیره ارزش ایجاد شود، تصریح کرد: ۲ محصول ماهی و بادام استان در زنجیره ارزش قرار گرفته که ثمرات خوبی از جمله اشتغال را به همراه داشته است.

وی اظهار داشت: زنجیره راهبردی ارزش می‌تواند باعث افزایش ناخالصی‌ها و صادرات غیرنفتی شود.

حیدری گفت: آمار بیکاری در استان هشت پله صعود داشته که این صعود به کمک مردم و مسؤولان انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مُهر استاندارد یک برند است که در صدور مجوز، تولید کالا و ارائه خدمات باید به این مورد توجه شود.

وی افزود: باید وظایف جدیدی به ساختار سازمان استاندارد اضافه شود و آزمایشگاه‌ها برای رسیدن به اهداف و راهبرد‌های استاندارد تجهیز و به روزرسانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار