مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر سند تحول قضایی را نقشه راه دانست و بر تبیین این سند در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 09 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ خضر فقیه ظهر امروز در نشست مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر با رئیس کل دادگستری این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش قوه قضاییه در کشور اظهار داشت: قوه قضاییه در راستای تحقق و پابرجا نگه داشتن حق در کشور مهمترین وظیفه را دارد.

وی با اشاره به عناوینی از سیاست‌های اصلی نظام بیان کرد: بهداشت و درمان، مسکن، فضای مجازی و ازدواج از مهمترین عناوینی هستند که اگر یک کشور از آن‌ها برخوردار باشد آرامش به همراه کاهش جرائم حکمفرما می‌شود.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر تبیین سند تحول قضایی در جامعه را مهم دانست و اذعان کرد: امید است با اجرا شایسته این سند در سایه الطاف و عنایت حضرت ولیعصر (عج) موجب احقاق بیش از پیش حقوق مردم و استقرار حداکثری عدالت در جامعه شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به برخی از تحولات قضایی در این استان گفت: انتقال پرونده‌های تصادفات و توقیف پلاک به شورای حل اختلاف، اجرا سیاست مردم‌داری در دادگستری و ورود فعال دادستان‌ها در حوزه حقوق عامه برخی از تحولات قضایی در استان بوشهر است.

مهدی مهرانگیز بیان کرد: موضوع صلح و سازش که اهمیت آن در آرامش جامعه و راحتی کار دستگاه قضایی است مورد توجه ویژه و دقیق قرار دارد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار