نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دولت‌هایی که درصدد برقراری ارتباط و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند اشتباه می‌کنند، چرا که این رژیم رفتنی است که شواهد فروپاشی آن در حال نمایان شدن است.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 06 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان به نقش آمریکا در وقوع جنگ‌ها اشاره و اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت، هر جنگی روی می‌دهد امریکا در آن دخیل است.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر تلاش آمریکا برای ایجاد مانع در رشد مسلمانان گفت: اختلاف افکنی در میان مسلمانان شیعه و سنی هم از اهداف امریکا است.
وی مهم‌ترین نگرانی امریکا را دین اسلام دانست و تصریح کرد: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از اسلام کینه دارند و به همین خاطر با جمهوری اسلامی دشمنی می‌کنند.
آیت‌الله خاتمی به مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: دولت‌هایی که درصدد برقراری ارتباط و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند اشتباه می‌کنند، چرا که این رژیم رفتنی است که شواهد فروپاشی آن در حال نمایان شدن است.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان به مناسبت‌های هفته از جمله میلاد پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر به عنوان خیرخواه و دوستدار مومنین الگوی نمونه بودند که برای سعادت در زندگی باید مسیرمان را با این الگو تنظیم کنیم.
وی بر لزوم عرض ارادت عملی به پیامبر (ص) تاکید کرد و افزود: طبق آنچه در قرآن کریم آمده است برای ابراز محبت به خداوند باید دوستدار پیامبر اکرم (ص) بود.
آیت‌الله خاتمی به مناسبت‌های هفته از جمله هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: باید از از این نیرو به خاطر تامین امنیت استان قدردانی کرد، چرا که هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار