مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اجرای عرضه تایر با روش جدید از طریق سامانه در استان زنجان از امروز آغاز شده و به محض فراهم شدن بسترهای لازم در سامانه‌های تعریف شده در روزهای آتی، توزیع آن به صورت آنلاین آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 04 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، مجید گلشنی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از این لاستیک در سراسر کشور توسط عاملین توزیع می‌شد و هیچ گونه اطلاعاتی از نحوه توزیع آن ثبت نمی‌شد که این امر زمینه ایجاد مشکلاتی همچون کمبود و یا افزایش بی‌رویه قیمت این محصول را فراهم کرده بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در جلسه‌ای که در چند روز گذشته در این خصوص با معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، پیشنهاد عرضه تایر به صورت سامانه‌ای به صورت پایلوت در استان زنجان ارائه و مصوب شد.
وی یادآور شد: بر این اساس عملیات اجرایی عرضه تایر با روش جدید از امروز چهارشنبه ۱۲ مهرماه در استان آغاز و اقدامات لازم در مورد اختصاص و وصول لاستیک به استان، بستر سازی در سامانه‌های مشخص شده و تعریف عاملین منتخب در این سامانه‌ها در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود در روز‌های آینده عرضه آن در استان آغاز شود.
گلشنی ادامه داد تصریح کرد: بر اساس فرایند تعریف شده، پس از انجام بسترسازی‌های لازم، متقاضیان می‌توانند برای خرید لاستیک با مراجعه به یکی از اپلیکیشن‌های قبضی نو، کسبی نو، با سلام و یا تولید ایرانی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و پس از تائید انجام شده توسط سامانه می‌توانند یکی از عاملین تعریف شده در سامانه مورد نظر را در استان تعیین و لاستیک را با قیمت مصوب تنظیم بازار خریداری کنند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: هر شخص در بازه زمانی مشخص شده، مجاز به خرید یک جفت لاستیک از سامانه خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه در این روش خرید به صورت آنلاین بوده و مردم نیاز به حضور در مراکز عرضه ندارند خاطر نشان کرد: در مرحله نخست ۳۰ عامل منتخب توزیع لاستیک در استان برای ثبت در سامانه‌های تعریف شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت، معرفی شده است که افراد می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه‌ها، لیست عاملین را مشاهده و انتخاب کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار