تکواندوکار قزوینی وزن ۸۰- کیلوگرم تیم ملی گفت: امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی را برای تیم ملی تکواندو رقم بزنم و دل مردم کشورم را شاد کنم. بعد از اینکه مدال برنز مسابقات آسیایی را کسب کردم، خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت برای مدال آن آماده می کنم.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 03 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، مهران برخورداری با اشاره به شرایط بازی های آسیایی هانگژو چین اظهار کرد: این دوره از رقابت ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و همه ورزشکاران حاضر به ویژه در رشته تکواندو با تمام توان به چین سفر کرده اند.

وی افزود: بازی های آسیایی اهمیت بسیار زیادی برای کشورهایی مانند چین، کره، ژاپن، ایران و ... دارد چراکه علاوه افتخارات قاره ای، مسیر کسب سهمیه المپیک نیز به شمار می رود و همه برای رسیدن به این آوردگاه بزرگ با تمام وجود تلاش می کنند.

تکواندوکار قزوینی تیم ملی در ادامه به روند رقابت های خود در وزن ۸٠- کیلوگرم رشته تکواندو در بازی های آسیایی اشاره کرد و گفت: با رقیبانی قدرتمندی روبرو شدم که برای نمونه می توانم به حریف کره ای خود اشاره کنم. مقابل این حریف با نتیجه بسیار نزدیک مسابقه را واگذار کردم در صورتی که در مسابقات گرندپری فرانسه که قبل از بازی های آسیایی بود، این حریف را شکست داده بودم. با این وجود از اینکه که توانستم در این عرصه مهم بین المللی مدال برنز را کسب کنم و دل مردم به خصوص خانواده ام را شاد کنم و دست خالی به کشورم بازنگردم، خیلی خوشحال هستم.

برخورداری تصریح کرد: پیش از حضور در هانگژو اردوهای طولانی مدتی را پشت سرگذاشتیم و تمرینات خوب و فشرده ای را انجام دادیم و همین موضوع باعث شد تیم ملی تکواندو ایران عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و بر این اساس من هم به سهم خود از زحمات کادرفنی تیم ملی تشکر می کنم.

وی تکواندو را بازی ثانیه ها دانست و اذعان کرد: این رشته در دنیا به شکل بسیار حرفه ای دنبال می شود و در هر ثانیه از بازی امکان تغییر نتیجه وجود دارد. سعی می کنم در مسابقات بعدی حریفی که در هانگژو از او شکست خوردم را از پیش رو بردارم. او قهرمان المپیک است و جزو رقبایی می باشد که از رویارویی با آن لذت می برم.

این ورزشکار ملی پوش عنوان کرد: امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی را برای تیم ملی تکواندو رقم بزنم و دل مردم کشورم را شاد کنم. بعد از اینکه مدال برنز مسابقات آسیایی را کسب کردم، خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت برای مدال آن آماده می کنم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار