مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۱ فقره پروانه بهره برداری در زمینه های مختلف کشاورزی در این استان طی شش ماهه نخست امسال صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ 02 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، آبرودات مصلایی اظهار کرد: ۱۱ فقره پروانه بهره برداری در زمینه‌های مختلف کشاورزی در استان قزوین طی شش ماهه نخست امسال صادر شده است.

وی افزود: این تعداد پروانه با ظرفیت تولید ۵۳ هزار و ۹۴ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۶۰ هزار و ۷۰۰ تن صادر شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: برای اجرای این واحد‌های تولیدی یک هزار و ۳۰۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با راه اندازی آن‌ها زمینه اشتغال برای ۱۵۴ نفر در استان فراهم شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: پروانه‌های بهره برداری در زمینه‌های بسته بندی تخم مرغ، عسل، تصفیه و بسته بندی کشمش، خوراک آماده طیور، سردخانه بالای صفر، بسته بندی گوشت، رب گوجه فرنگی، بسته بندی خشکبار و حبوبات بوده است.

مصلایی گفت: همچنین طی همین بازه زمانی ۱۶ فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۱۴۳ هزار و ۹۵۸ تن صادر شده است.

وی عنوان کرد: با بهره برداری از این واحد‌ها برای ۵۳۸ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

این مسوول اضافه کرد: همچنین در بازه زمانی شهریور ماه سال جاری ۲ پروانه بهره برداری با ظرفیت ۹۷۴ تن و جذب ۱۸۸۰ تن ماده خام در استان صادر شده که با ایجاد آن زمینه اشتغال برای ۲۲ نفر در منطقه فراهم می‌شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار