رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۷۳ میلیون ۵۲۶ هزار و ۵۶۸ تردد در استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش آمار تردد هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 30 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، لاله اشرفی گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۷۳ میلیون ۵۲۶ هزار و ۵۶۸ تردد در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به جزئیات تردد خودرو‌ها در استان، ادامه داد: در این مدت ۷ میلیون ۹۰۰ هزار و ۶۵۹ خودرو وارد استان شده و ۷ میلیون ۷۹۶ هزار و ۵۸۳ خودرو از استان خارج شدند.

وی با بیان اینکه پُرترددترین محور استان طی این مدت محور شهرکرد به فرخشهر بوده است، افزود: اوج تردد در این ایام از ساعت ۱۷ تا ۱۹ ثبت شده است.

اشرفی با اشاره به مجموع تماس‌های گرفته شده با سامانه ۱۴۱ در ۶ ماه نخست امسال، بیان کرد: طی این مدت ۵ هزار و ۱۲۰ تماس ثبت شده است و مسافران از این طریق می‌توانند وضیعت راه‌ها، ترافیک، وضعیت جاده و مشکلات را رصد کنند.

وی خاطرنشان کرد: آمار تردد‌ها طی سال گذشته در همین بازه زمانی ۷۲ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۱۷۲ خودرو ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به فصل بارندگی و کاهش دما در استان از مسافران و هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم نسبت به نکات و تجهیزات ایمنی از جمله پتو، زنجیر چرخ و سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو‌های خود اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار