نماینده، ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه امت اسلامی در زمینه وحدت اهدافی را دنبال میکنند، افزود: شیعیان و اهل تسنن به دنبال عزت امت اسلامی است و میخواهند اسلام و امت اسلامی عزیز شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 30 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در فارس در مراسم آغاز هفته وحدت در مسجد اهل سنت رسول اکرم شیراز گفت: گرامیداشت هفته وحدت کار واجبی است و باید انجام شود، اما یاد آوری آنچه که میدانیم برای تحقق آنچه که میخواهیم کافی نیست.
آیت الله لطف الله دژکام با اشاره به اینکه امت اسلامی در زمینه وحدت اهدافی را دنبال میکنند، افزود: شیعیان و اهل تسنن به دنبال عزت امت اسلامی است و میخواهند اسلام و امت اسلامی عزیز شود.
وی ادامه داد: اینکه میگوییم تمدن نوین اسلامی می‌خواهد شکل بگیرد یعنی ۷۰ کشور که زیر پرچم اسلام هستند عزیز و قوی شوند و اگر کسی این را نمیخواهد از امت اسلام نیست و برای تحقق این عزت باید تابع قرآن باشیم.
استاندار فارس نیز در این مراسم گفت: همراهی اهل تسنن در فارس با نظام بسیار قوی است و این وحدتی که ناشی از تدابیر حضرت امام و مقام معظم رهبری بوده است سبب شده است این استان در یک آرامش ویژه‌ای به سر ببرد.
محمد هادی ایمانیه به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته یکی از ترفتد‌هایی که به کار بردند اختلاف افکنی بین شیعیان و اهل تسنن بود که اهل تسنن نه تنها همراهی نکردند بلکه با نظام در مقابله با این شرارت‌ها همراه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار