رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: همزمان با بازگشایی مدارس ترافیک در معابر شهری این استان ۲۵ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ 25 September 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس، گره ترافیکی در برخی معابر شهری استان البرز به وجود آمده که همکاری خانواده‌ها برای روان سازی ترافیک ضروری است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس اعم از ستادی و صف با تمام امکانات برای تسهیل در عبور و مرور و نظم بخشی به معابر شهری حضوریافته تا به روان سازی ترافیک کمک کنند.

رحمتی پور گفت: انتظار می‌رود والدینی که با وسایل نقلیه شخصی فرزندان دانش آموز خود را جابه جا می کنند در اطراف مدارس ترافیک ایجاد نکنند.

وی همچنین از اجرای طرح ویژه کنترل ترافیکی مدارس در این استان خبرداد و گفت: این طرح توسط پلیس راهور استان البرز با انجام گشت‌های پیاده و خودرویی در معابر پر ترافیک، تقاطع و مقابل مدارس اجرایی شده تا شاهد ترافیک روان در سطح استان باشیم.

رحمتی پور در خصوص اقدامات ترافیکی پلیس راهور البرز اضافه کرد: برخورد قاطع با متخلفان ترافیکی، موتورسواران حادثه ساز، کنترل سرویس‌های مدارس از نظر استانداردهای حمل و نقل عمومی، بررسی کارشناسی و انعکاس به مراجع ذی‌ربط در خصوص خط کشی، اصلاح هندسی معابر و نصب سرعت گیر در جلو مدارسی که در معابر اصلی قرار دارند، از اقدامات این طرح است.

وی اظهار کرد: اجازه تردد به خودروهای با سرنشین اضافه داده نمی‌شود و با رانندگان متخلف برخورد جدی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار