همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان نمایشگاه فتح قله‌ها در مصلا جمعه بوشهر گشایش یافت.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 22 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در چهل و سومین سالگرد جنگ تحمیلی ۸ ساله ظهر امروز نمایشگاه دستاورد‌های ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان فتح قله‌ها در مصلا جمعه بوشهر افتتاح شد.

مجری نمایشگاه فتح قله‌ها در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه همه دستگاه‌های مختلف نظامی، انتظامی، فرهنگی، سازندگی، آموزشی و نهاد‌های مختلف در نمایشگاه فتح قله‌ها همکاری دارند، اظهار داشت: در این نمایشگاه نقش دستگاه‌های مختلف در دفاع مقدس و دستاورد‌های این دوران ارائه شده است.

سرگرد مهدی عالی‌زاده تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس و آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان در قالب راهیان پیشرفت از دستاورد‌های ۸ سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه این نمایشگاه در ۳۰ غرفه راه‌اندازی شده است گفت: نمایشگاه فتح قله‌ها تا چهارشنبه ششم مهرماه در مصلا جمعه بوشهر برپا است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی هر شب در برنامه تلویزیونی الگو‌های موفق با حضور جوانان در نمایشگاه فتح قله‌ها پخش می‌شود.

عالی‌زاده با بیان اینکه شناخت مردم از دستاورد‌های دفاع مقدس می‌تواند چراغ راهی برای ادامه مسیر شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس افزود: برگزاری نمایشگاه فتح قله‌ها می‌تواند نقش قابل توجهی در تبیین و انتقال دستاورد‌های ۸ سال دفاع مقدس به جوانان داشته باشد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار