بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام و مجمع اقشار بسیجیان استان ایلام در محکومیت این اقدام سخیف استکبار جهانی صادر شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 17 September 2023

در پی تحریم سردار شاکرمی توسط آمریکا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مجمع اقشار بسیجیان استان ایلام با صدور بیانیه‌های جداگانه این اقدام سخیف استکبار جهانی را محکوم کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

خدمات ارزنده، تأثیرگذار، صادقانه و مخلصانه سردار مقتدر و سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف استان مرزدار و معطر به شمیم روحبخش شهیدان ایلام، سردار جمال شاکرمی چونان خاری بر چشم معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده تا جایی که مجبور به تحریم ایشان توسط وزارت خزانه داری استکبار جهانی شده است.

بی تردید این اقدام سخیف استکبار نشان از عجز و استیصال آنان در برابر اراده پولادین غیورمردان سپاه مقتدر انقلاب اسلامی دارد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه آمریکا، با آرزوی سلامتی و سرافرازی روز افزون سردار جمال شاکرمی، حمایت قاطعانه خود از این شخصیت افتخار آفرین، یادگار دوران درخشان و ماندگار هشت سال جنگ تحمیلی و فرزند برومند استان را اعلام میدارد.

مجمع اقشار بسیح سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم ضمن محکومیت این اقدام فراقانونی وزارت خزانه داری آمریکا، جمال شاکرمی را سرمایه بی بدیل انقلاب در سپاه استان دانسته و معتقد است این اقدام هیچ اخلالی در روند خدمت رسانی این برادر عزیز در استان نداشته، بلکه عزم و اراده سردار شاکرمی و همرزمان ایشان را در سپاه استان برای خدمت مضاعف دوچندان خواهد کرد.

مجمع بسیجیان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ضمن محکومیت اقدام دولت استعماری آمریکا از آزادیخواهان جهان می‌خواهد که این اقدام غیر قانونی و فراسرزمینی وزارت خزانه داری آمریکا را محکوم کرده، حمایت خود را از شخصیت‌ها و نهاد‌های قانونی در ایران اعلام نمایند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار