امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه به وضوح دیده می‌شود به سمت قله رهسپاریم و به هدف نزدیک هستیم، گفت: بدانیم راه ما روشن بوده و انقلاب انفجار نور است. این انقلاب ظلمت‌ها را کنار می‌زند و همیشه همین گونه خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 08 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرکرد با اشاره به اینکه مصائب بی‌حساب و کتاب نیست، اظهار داشت: هر سختی که انسان با آن مواجه می‌شود یا آن است که از گناهان انسان می‌کاهد یا تنبه به انسان می‌بخشد و یا خداوند می‌خواهد بر درجات انسان بیفزاید.

وی با اشاره به تحول آفرینی اربعین، افزود: اربعین در جهان بشری تحول ایجاد کرده است. ۲۲ میلیون جمعیت در یک شهر جمع شدند، کدام شهری می‌تواند چنین جمعیتی را در فرصت زمانی محدود در خود جای دهد! این‌ها جز برکت و عنایت ویژه اباعبدالله الحسین (ع) نیست.

امام جمعه شهرکرد مطرح کرد: اربعین از نعمت‌های بزرگ الهی و فرصت‌های مهم است، در واقع مکتب حسینی پر ظرفیت و انسان ساز است که موجب تحول می‌شود و تمدن ساز برای بشریت است.

وی بیان کرد: در این سال‌ها ۱۷ هزار شهید ترور در طول این سال‌ها و شهدای دفاع مقدس و انواع سختی‌ها در کشور رخ داد. مشخص نشد حمله به برج‌های دوقلوی آمریکا کار چه کسی بود، اما این را بهانه کردند تا در خاورمیانه نفوذ کنند، اما پس از ۲۰ سال اشغالگری در افغانستان با شرمساری از منطقه خارج شدند.

نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز آثار خون شهدا را می‌بینیم، گفت: دیگر جای اشغالگری و حرکات استثماری نیست، به برکت انقلاب اسلامی ایرانی ملت‌ها دیگر نمی‌خواهند در نقش ارباب و رعیتی قرار گیرند، این بیداری در حال گسترش است و آمریکا به چالش کشیده شده است.

نکونام با اشاره به دیپلماسی خوب و سازنده جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم، ادامه داد: با این دیپلماسی راه آرمان‌های انقلاب اسلامی به سوی جهانیان باز است، این‌ها واقعیات موجود در میدان و اعتراف دشمن است. هر چه جلوتر می‌رویم نفوذ دولت‌های مستکبر و قدرت تصمیم سازی آن‌ها رو به افول است.

وی تصریح کرد: انواع خطرات و تهدیدات هست، اما آنچه مهم بوده نتایج این رشادت‌ها است در واقع به وضوح دیده می‌شود به سمت قله رهسپاریم و به هدف نزدیک هستیم. ملت ایران، دنیا محور نیست که از مرگ بترسد.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات داخلی، مسائل معیشتی، تورم و ... رنج آور است که مسئولان به دنبال حل این مسائل هستند. بدانیم راه ما روشن بوده و انقلاب انفجار نور است. این انقلاب ظلمت‌ها را کنار می‌زند و همیشه همین گونه خواهد بود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار