استاندار خوزستان اعلام کرد: پروژه‌های بسیار بزرگی در سطح ملی، استانی، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای این استان با تلاش دولت و اختصاص بودجه‌های سنگین پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 31 August 2023

علی‌اکبر حسینی‌محراب در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت که امشب (۸ شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: پروژه‌های بسیار بزرگی در سطح ملی، استانی، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها با تلاش دولت و اختصاص بودجه‌های سنگین برای خوزستان پیش بینی شده است. با توجه به این همه سرمایه گذاری ها و اختصاص بودجه ها، در زمینه اختصاص منابع، خوزستان از همه استان‌ها جلوتر است.

وی افزود: شاهد تلاش در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی، پتروشیمی، حفاری و نفت در استان بوده ایم و تنها تولید برق از انرژی هسته‌ای را کم داشتیم که بعد از سالهای تعطیلی، مجددا کار برای ایجاد نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی در دارخوین آغاز شده و بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

حسینی محراب ادامه داد: بنا به گفته وزارت نفت، شرکت نفت امسال بیش از ۱۶ میلیارد دلار در استان سرمایه گذاری کرده است که این سرمایه‌گذاری اشتغال و آموزش را همراه خواهد داشت.

وی افزود: امسال خوزستان رکوردار تولید در بخش کشاورزی و محصولات مختلف کشور بوده است به گونه ای که امسال برای نخستین بار یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم در خوزستان تولید شده است.

استاندار خوزستان گفت: در هفته دولت بیش از ۲ هزار پروژه در خوزستان کلنگ زنی می شود یا به بهره برداری می رسد.

حسینی محراب بیان کرد: در روزهای آینده آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور برای کلنگ زنی و افتتاح برخی از پروژه ها به خوزستان سفر می کند. همچنین هفته آینده میزبان نخست وزیر کشور عراق خواهیم بود که خوزستان می تواند رویداد بزرگ خبری داشته باشد که جزئیات بیشتر این سفر متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: خوزستان تابلو همه کشور است که امیدواریم شاهد باشیم خوزستان، استانی پیشران در همه مسائل باشد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار