مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد با کسب پنج رتبه سه رقمی در کنکور سراسری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ 29 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از فارس، جاسم محمدی از موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با کسب پنج رتبه سه رقمی در کنکور سراسری خبر داد و گفت: کسب رتبه‌های برتر توسط این دانش‌آموزان سخت‌کوش در نتیجه تلاش و پشتکار آن‌ها، صبر و شکیبایی خانواده‌ها و حمایت کارکنان این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع پنج رتبه سه رقمی کسب شده، چهار دانش‌آموز در رشته علوم‌انسانی و یک دانش‌آموز در رشته ریاضی‌فیزیک تحصیل می‌کردند.

وی تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند را یک هزار و ۶۰۰ نفر عنوان و اضافه کرد: از این مجموع هفت نفر موفق به کسب رتبه بین یک هزار تا ۲ هزار و ۱۸ نفر نیز رتبه بین ۲ تا پنج هزار در رشته‌های علوم‌انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک شده‌اند.

محمدی با اشاره به افتخارآفرینی دانش‌آموزان تحت حمایت در کنکور سال گذشته تصریح کرد: چهار دانش‌آموز موفق به کسب رتبه سه قمی، ۲۰ دانش‌آموز موفق به کسب رتبه زیر پنج هزار و ۸۸ دانش‌آموز نیز جهت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان مجاز شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار