نماینده ولی فقیه در استان زنجان سیاه‌نمایی را از اقدامات همیشگی دشمنان انقلاب اعلام کرد و گفت: هشدار در مورد این شیطنت‌ها توسط رهبر انقلاب داده شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 25 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با تاکید بر لزوم ارائه دستاورد‌های نظام و مقایسه آن با قبل از انقلاب اظهار کرد: واقعیت این است که در این ۴۴ سال خدمات فراوانی در کشور انجام شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان سیاه‌نمایی را از اقدامات همیشگی دشمنان انقلاب اعلام و تصریح کرد: هشدار در مورد این شیطنت‌ها توسط رهبر انقلاب داده شده است.

وی به قرار گرفتن در هفته دولت و در پیش بودن هشتم شهریور به عنوان روز مبارزه با تروریسم گفت: ایستادگی در برابر شقاوت، خصومت، توطئه و خباثت دشمنان جز با قدرت ایمان، انگیزه مردم و رهبری انقلاب میسر نبود.

آیت‌الله خاتمی خدمات ارائه شده به مردم توسط دولت را بسیار دانست و ابراز امیدواری کرد، نتایج این اقدامات هر چه زودتر در سفره مردم نمود پیدا کند.

امام جمعه زنجان آمار شهدای ترور در ایران را ۱۷ هزار نفر اعلام و تصریح کرد: پاسداشت خون این شهدا از وظایف همگانی است.

وی چله‌نشینی را از عرف‌های رایج برای کسب کمال دانست و گفت: اهمیت اربعین در احادیث متععد آمده، کما اینکه ۴۰ نشانه اوج کمال در سن و سال و آغاز پختگی است و پیامبر اکرم (ص) هم در ۴۰ سالگی به درجه پیامبری و بعثت نائل شدند به همین خاطر است که زیارت امام حسین (ع) در اربعین فضیلت محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی به رواج شوق زیارت و پیاده‌روی اربعین در کشور اشاره و تصریح کرد: عظمت اربعین از افزوده شدن سیل مشتاقان آن عیان است و هرکسی را خداوند دوست بدارد، محبت امام حسین (ع) را در دل او قرار گرفته و شوق زیارت در او ایجاد می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مکتب سیدالشهدا مکتب استقامت، ظلم ستیزی و مبارزه با کفر است، ادامه داد: این مکتب تا دنیا دنیا است، پایدار خواهد بود.

وی اسراف نکردن و رعایت انصاف را از توصیه‌های خود به زائران اربعین دانست و افزود: مردم عراق با وجود مشکلات مالی گرم‌ترین پذیرایی را از زائران می‌کنند از این رو باید رعایت انصاف را داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار