سرپرست فرمانداری آبیک از افتتاح ۶۱ پروژه عمرانی، کشاورزی و صنعتی این شهرستان با اشتغالزایی برای ۳۵۹۱ نفر طی هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ 24 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از فارس، حجت الله مددخانی در گفتگویی در آبیک اظهار کرد: در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری می‌رسد که شامل ۴۹ پروژه عمرانی، ۷ پروژه صنعتی و ۵ پروژه کشاورزی می‌شود.

وی افزود: از مجموع ۶۱ پروژه که با میلیارد بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد، ۳۷ پروژه برای بخش مرکزی و ۲۴ پروژه برای بخش بشاریات است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: اعتبارات حوزه عمرانی بیش از ۲۲۲ میلیارد ریال، اعتبارات حوزه اقتصادی (صنعتی) ۸۴۹ میلیارد ریال و اعتبارات حوزه کشاورزی بیش از ۸۷ میلیارد ریال است.

مددخانی اضافه کرد: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت برای ۹۸۲ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۶۰۹ به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل پروژ‌های هفته دولت طی امسال و سال گذشته ۱۲۱ پروژه شامل ۹ پروژه کشاورزی، ۱۵ پروژه اقتصادی (صنعتی) و ۹۱ پروژه عمرانی، ۳ پروژه فرهنگی و ۳ پروژه اجتماعی بوده و برای ۲۶۳۹ نفر به صورت مستقیم و ۴۷۷۴ به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است. از مجموع ۱۲۱ پروژه ۷۱ پروژه برای بخش مرکزی و ۵۰ پروژه برای بخش بشاریات بوده است.

این مسوول با اشاره به اجرای روکش و آسفالت جاده زیاران تا انتهای گردنه ابراهیم آباد محدوده استان قزوین تصریح کرد: این محور ۲۲ کیلومتر است که روکش و آسفالت آن در دو فاز اجرا می‌شود و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار تامین شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک به اجرای حدود ۵ کیلومتر از روکش و آسفالت جاده قشلاق خاکعلی اشاره کرد و افزود: با اجرای این پروژه، کمتر از ۱۰ کیلومتر از این جاده باقی می‌ماند که سال آینده اجرای آن در دستور کار قرار می‌گیرد.



تجدید میثاق مسوولان با شهدا

به گزارش فارس، در نخستین روز از هفته دولت حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک به همراه فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و جمعی از مسوولان شهرستان و استان در گلزار شهدای شهر آبیک حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ ادای احترام کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مردم همواره پشتیبان انقلاب و پای کار نظام و دولت بوده اند.

وی افزود: شهید رجایی در طول عمر کوتاه ریاست جمهوری اثری ماندگار از خود به جای گذاشته که هنوز مردم از این شهید بزرگوار به نیکی یاد می‌کنند.

این مسوول بیان کرد: با حضور در گلزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید بیعت می‌کنیم و امیدواریم جهادی تر، پربارتر و بهتر برای خدمت رسانی به مردم گام برداریم.

برچسب ها: قزوین ، اشتغالزایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار