مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت 15 طرح در حوزه راهداری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 22 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، جواد حق لطفی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۵ طرح در حوزه راهداری و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی این استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این تعداد طرح در مجموع با ۲۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: ۱۱ مورد از طرح‌های قابل بهره برداری مربوط به عملیات مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی هستند.

حق لطفی ادامه داد: پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور چینی مرجان-شاهین تپه به طول ۹ کیلومتر، بهسازی مسیر آبیک-قشلاق-خاکعلی به طول ۶ کیلومتر، لکه گیری و روکش آسفالت محور تاکستان-آوج به طول ۵ کیلومتر از جمله طرح‌های قابل بهره برداری در هفته دولت هستند.

این مسوول همچنین طرح زیرسازی و آسفالت راه روستایی زناسوج به طول ۲.۵ کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی سعید آباد-خرم آباد-اک به طول ۷.۵ کیلومتر، کندر-مشکین به طول ۵ کیلومتر، رودک-رستم آباد به طول ۵.۵ کیلومتر، آشنستان به طول ۳.۵ کیلومتر، بابرسفلی، دره صفر و دره گنجعلی به طول ۲.۵ کیلومتر، آوج-شهید آباد به طول ۴ کیلومتر و لوشان-سیاهپوش-سیردان به طول ۶ کیلومتر را نیز از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که به مناسبت هفته دولت بهره برداری از آن انجام خواهد شد.

به گفته وی علاوه بر طرح‌های بهسازی و روکش آسفالت، افتتاح ۲ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستان بوئین زهرا، پروژه روشنایی کمربندی تاکستان به طول ۵ کیلومتر و احداث سوله آزادراه و محور قدیم قزوین-رشت در دستور کار این اداره کل خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در پایان گفت: این طرح‌ها با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت و توانمندی و امکانات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اجرا شده و میزان اشتغال زایی آن ۲۶۴ نفر بوده است.

برچسب ها: قزوین ، هفته دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار