رئیس اداره امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون به 580 مددجوی این نهاد در استان تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 19 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، جانعلی حاجی‌حسنی امروز در گفتگویی در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تا کنون به ۵۸۰ مددجوی این نهاد در استان تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است.

رئیس اداره امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خدمت پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در راستای کمک به خانواده‌های فاقد مسکن (مستأجر) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شرایط دریافت این تسهیلات، افزود: خانواده‌های تحت حمایت مستأجر با ارائه درخواست به حوزه امور حمایت‌های اجتماعی می‌توانند تا سقف ۸۰ میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد با کارمزد چهار درصد دریافت کنند.

جاجی‌حسنی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان تا پایان سال ادامه دارد، اضافه کرد: در مرحله نخست تسهیلات ودیعه مسکن به ۵۸۰ خانواده نیازمند پرداخت شده است و در مراحل بعدی و با جذب اعتبارات جدید دیگر خانواده‌های نیازمند نیز از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار