امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان، متولیان فرهنگ و صاحبان رسانه‌ باید بدانند که مردم کشور نیازمند امید واقعی هستند و این نیز با اخلاص، کار جهادی و سالم و پاسخگویی به مشکلات مردم ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 18 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: مسئولان، متولیان فرهنگ و صاحبان رسانه باید بدانند که مردم کشور نیازمند امید واقعی هستند و این نیز با اخلاص، کار جهادی و سالم و پاسخگویی به مشکلات مردم ایجاد می‌شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: برپایی و گسترش همین میز‌های خدمت در مصلی‌های نماز جمعه نمود عینی امیدآفرینی مسئولان است.

وی در ادامه با اشاره به روز ۲۸ مردادماه و سالگرد ننگین کودتای آمریکایی‌ها در ایران، افزود: آمریکایی‌ها می‌خواستند از این کودتا‌ها بعد از پیروزی انقلاب نیز انجام دهند، اما سپاه انقلاب اسلامی با کمک بسیج و مردم مانع این کار شد.

نکونام اضافه کرد: یکی از ابزار‌های مهم بازدارندگی و جلوگیری از حملات نظامی و کودتا‌ها همین صنعت دفاعی ما است که به فضل الهی امروز صنعت دفاعی کشور در یک جایگاه بالایی قرار دارد و فکر حمله نظامی را از دشمن گرفته است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه انقلاب اسلامی، عنوان کرد: علت همه دشمنی‌های غرب با جمهوری اسلامی حاکمیت سیاسی اسلام است.

امام جمعه شهرکرد گفت: حاکمیت سیاسی یک جریان مقاومت در منطقه ایجاد کرده که روزبه‌روز در حال قوی شدن است و دشمن نمی‌تواند این را تحمل کند از این رو با انقلاب اسلامی مقابله می‌کند.

وی ادامه داد: مسئولان باید با کار جهادی، انقلابی و مردم‌داری گره از کار مردم بگشایند و امید را به جامعه تزریق کنند و این‌ها سبب می‌شود یأس دشمن در جامعه اثر نکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار