شهردار زنجان با تاکید بر فعالیت سه اکیپ مکانیزه آسفالت در سطح شهر گفت: روزانه حدود ۳۰۰ تن آسفالت در سطح شهر پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ 15 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تحویل گرفتن شهرک‌های ناقص درست نیست، اظهار کرد: دلیل وجود مشکل در شهرک‌ها فعل و انفعالات گذشته است.

شهردار زنجان مشارکت در ایجاد بازارچه‌ها را از اقدامات ماندگار شورا و شهرداری دانست و افزود: اقدامات اولیه برای ایجاد چهار بازارچه از دی ماه آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه تامین زمین، تغییر کاربری، طراحی، جانمایی و انتخاب پیمانکار چهار بازارچه در سطح شهر مسیر سریعی را طی کرده است، ادامه داد: با تامین اعتبار این بازارچه‌ها در ۱۰۰ روز احداث می‌شوند.

فیروزفر اطلا‌رسانی و آگاهی بخشی نرخ روزانه محصولات به شهروندان را از مزایای فعال شدن بازارچه‌ها دانست و افزود: تا زمان بهره‌برداری از بازارچه‌ها اپلیکیشن مورد نیاز برای پاسخگویی به نیاز‌ها هم طراحی شود.

شهردار زنجان در پاسخ به مطالب مطرح شده در مورد رها شدن بازارچه‌های موجود در شهر زنجان گفت: هر چند قصد ندارم، عملکرد‌ها را زیر سوال ببرم، ولی یکی از نواقص مدیریت شهری زنجان در گذشته ساماندهی نکردن بازارچه‌های شهری بوده، چرا که بازارچه اصغریه مشکل حقوقی دارد که هر اقدامی را برای ساماندهی از جمله زیبا سازی بصری را تحت تاثیر قرار داده است.

وی تاکید کرد: اگر مشکلات جانبی بازارچه‌های فعال شهری از جمله امجدیه حل شود، زیباسازی و ساماندهی آن بیش از ۶ ماه زمان نیاز ندارد.

فیروزفر در ادامه با بیان اینکه پخش آسفالت در سال گذشته حساسیت‌ها و مطالبات این حوزه را تحت تاثیر و در واقع کاهش داده است، ادامه داد: در حال حاضر هم کار پخش آسفالت به ویژه لکه‌گیری در حال انجام است.

فیروزفر با تاکید بر فعالیت سه اکیپ مکانیزه آسفالت در سطح شهر افزود: روزانه حدود ۳۰۰ تن آسفالت در سطح شهر پخش می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه ترمیم حفاری‌های باقیمانده از یک دهه گذشته انجام خواهد شد، ادامه داد: تلاش می‌شود اقدامات عمرانی تا پایان فصل کاری انجام شود.

برچسب ها: زنجان ، آسفالت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار