معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ مدیر استانی توانستند استعفای خود را ثبت و تا روز گذشته پیش ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود را برای انتخابات انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 13 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از مهر، محسن حسین‌میرزایی پیش از ظهر یکشنبه در سومین مجمع روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گفتگو در پیشرفت استان مؤثر است، اظهار کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات حرکت به سمت انجام کار‌های فرهنگی است، برای انجام برخی امور فرهنگی باید تمامی دستگاه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها وارد میدان شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کار فرهنگی برای تأثیرگذاری باید به‌صورت مستمر انجام شود، برای پیشرفت این استان نیاز به وحدت، همدلی، هم‌افزایی و وفاق هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید فرهنگ تکریم در چهارمحال و بختیاری نهادینه شود، بیان کرد: فرهنگ تکریم آحاد جامعه باید دستور کار باشد، این کار به تقویت فرهنگ نیز کمک و بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه اقدامات نظام جمهوری اسلامی مصادره به شخص نشود، گفت: برخی از افراد اقدامات انجام شده در نظام جهموری اسلامی را به یک شخص نسبت می‌دهند که اشتباه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در ۱۱ اسفندماه سال‌جاری شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: انتخابات امسال از چند جهت حائز اهمیت است، این انتخابات اولین انتخابات دولت سیزدهم محسوب می‌شود و پس از اغتشاشات سال گذشته این اولین انتخاباتی است که در کشور برگزار خواهد شد و بنابراین بیگانگان حساسیت ویژه‌ای بر روی این انتخابات دارند.

وی ادامه داد: مردم کشور حامی نظام اسلامی هستند، دشمنان درصد بودند که القا کنند که مردم دیگر حامی این نظام نیستند، حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نشان داد که مردم هم‌چنان پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری یکسال قبل از برگزاری انتخابات سال‌جاری اولین جلسات هماهنگی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار داشت: باید این اقدامات به سمع و نظر عموم برسد، شفافیت سیاست اصلی ستاد انتخابات استان است، در اکثر جلسات ستاد انتخابات استان، استاندار حضور دارند که در گذشته این امر مرسوم نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از ۱۶ تا ۲۲ مردادماه پیش ثبت‌نام از متقاضیان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود، اطلاع‌رسانی برای پیش ثبت‌نام به صورت مستمر انجام شد.

وی عدالت، مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت در انتخابات را از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: از نخبگان و دغدغه‌مندان توسعه استان دعوت شد برای انتخابات پیش ثبت‌نام کنند تا رقابت بیش‌تری داشته باشیم.

حسین‌میرزایی افزود: اگر افراد متقاضی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام را انجام نداده باشند، نمی‌توانند در ۲۷ مهرماه ثبت نام نهایی را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تا پایان روز ششم پیش ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی ۴۵۳ داوطلب ثبت‌نام خود را انجام دادند که در تاریخ استان بی‌سابقه است، ۱۱ درصد ثبت‌نام کنندگان از بین بانوان و ۸۹ درصد آقایان هستند.

وی افزود: نزدیک به ۵۰ درصد ثبت‌نام کنندگان بین رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال هستند، جوانان چهارمحال و بختیاری عزم خود را برای خدمت جزم کردند، ۹ مدیر نیز توانستند استعفای خود را به ثبت برسانند و پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار