همایش یک روزه حجاب از دیدگاه اسلام تحت عنوان"زیست عفیفانه"، یکشنبه 16 مرداد در ستاد مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 07 August 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مشاور مدیرعامل این شرکت در امور زنان با بیان اینکه برگزاری همایش های اینچنینی در رویکرد مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن در خصوص حجاب اسلامی بسیار اثر بخش عمل می کند، گفت: افزایش آگاهی کارکنان سازمان که مطمئنا در محیط خانه و خانواده نیز تعمیم خواهد یافت، یکی از راه های مهم انتقال پیام دین مبین اسلام در راستای صیانت از جایگاه بانوان است.

زرین تاج مرادی افزود: در پی تاکید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بر اهمیت قراردادن مقوله حجاب در برنامه ریزی های فرهنگی شرکت، همایش زیست عفیفانه را پیش بینی و برگزار کردیم.

دکتر علاسوند، مدرس حوزه و دانشکاه و از چهره های شاخص فرهنگی،به عنوان سخنران این همایش ضمن تبیین معنای عفاف و حجاب از منظر آموزه های دینی، زیست عفیفانه را از عوامل اصلی تقویت کننده بنیان خانواده و آرامش این پایگاه کوچک اما بنیادین اجتماعی دانست.

وی به تشریح مولفه های تقویت کننده و تضعیف کننده رویکرد عفاف در جامعه نیز پرداخت و راه کارهای روزآمد توسعه فرهنگ حجاب  اسلامی را معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار