مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه ماهانه ۱۷۰ میلیارد تومان به صورت ماهانه حقوق بازنشستگان پرداخت می شود،، گفت: در سال ۱۴۰۰ ماهانه ۱۳۰ میلیارد تومان به بازنشستگان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ 12 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌اشرف تابانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه کارگاه های تولیدی خط مقدم در اقتصاد می باشند و بازدید و بررسی مشکلات در اولویت کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد، اظهار داشت: در یکسال گذشته افزایش تعداد کارگاه های فعال سه درصد رشد داشته است و تعداد کارگاه‌های فعال در استان هشت هزار و ۲۵۰ مورد است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۱۱ شعبه تامین اجتماعی در  شهرستان های ایلام فعال است و در این شعبه ها تعداد۲۵۴ پرسنل به بیمه شدگان خدمات ارائه می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه ماهانه ۱۷۰ میلیارد تومان به صورت ماهانه حقوق بازنشستگان پرداخت خواهد شد،خاطرنشان ساخت: در سال ۱۴۰۰ ماهانه ۱۳۰ میلیارد تومان بازنشستگان پرداخت شد. 

تابانی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی بدون پرداخت حق بیمه قادر به خدمات نمی باشد و برخی از دستگاه ها در پرداخت حق بیمه کوتاهی میکنند اضافه کرد: دستگاه های دولتی این استان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به بیمه تامین اجتماعی بدهی دارند و بیشترین بدهی این سازمان مربوط به شهرداری های استان است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارگاه‌های زیر ۱۰۰ نفر، ادامه داد : این طرح با رویکرد جدیدی برای مشکلات بیمه‌ای کارگاه زیر ۱۰۰ نفر در استان همزمان با سراسر کشور اجرا شد و در این طرح در صورت پرداخت اصل بدهی،مشمول ۱۰۰ درصد بخشودگی می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: تعداد ۶۰۰ نفر در سال ۱۴۰۰ کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی را دریافت کردند، که این تعداد در سال ۱۴۰۱ به ۷۳۹ نفر رسیده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار