مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: ریشه فعالیت کانون هویت سازیست و به نام امیرالمومنین(ع) این هویت سازی باید شکل بگیرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶ 03 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، جلسه شورای کانون فرهنگی تربیتی رهپویان ولایت با حضور مدیرکل کمیته امداد مازندران، روسای کمیته امداد منطقه یک و دو ساری ، اعضاء شورای و مربیان کانون رهپویان ولایت برگزار شد.

 

ریشه فعالیت کانون هویت‌سازی به نام امیرالمومنین(ع) است‌  

در این جلسه میثم معافی با اشاره به اینکه، هدف کانون تقویت هویت فرهنگی ، معرفتی و دینی است اظهار داشت: ریشه فعالیت کانون هویت سازیست و به نام امیرالمومنین(ع) این هویت سازی باید شکل بگیرد.

وی گفت: برای تربیت جامعه باید جامعه سازی شکل بگیرد و با توجه به لزوم تربیت نوجوانان و جوانان در تراز انقلاب و توانمند سازی آنان در همه امور علمی، فرهنگی ، معنوی ، ورزشی و... ، کانون ها با برگزاری کلاس های در این زمینه ها مانند: سواد رسانه، جهاد تبیین، فن بیان ، دست ورزی و هنری ، آموزش های قرآنی و... ابزاری برای رسیدن به این هدف بزرگ خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با اشاره به فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در جهت ساختن جوانان و نوجوانان تاکید کرد: در مسائل تربیتی باید نگاه راهبردی بلند مدت داشته باشیم که یکی از این نگاه های مهم تربیتی که باید شکل بگیرد تمرکز بر تربیت دختران، ناظر به سال ۱۴۲۰ به عنوان مادران آینده می باشد.

معافی بیان داشت: در جهت غنی سازی اوقات فراغت و برنامه ریزی در جهت بهینه سازی تابستان ۱۴۰۲ یکی از برنامه های مهم تشکیل قرارگاه "ایمان و امید " و هیات فرهنگی مذهبی با حضور جوانان و نوجوانان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در جهت برنامه تحول کانون باید به توسعه، عمق بخشی کمی و کیفی و فراگیری جغرافیای اثر آن توجه نمود.

خاطرنشان می‌شود: دانش آموزان غیرمددجو هم می‌توانند در کلاس های کانون رهپویان ولایت شرکت نموده و از تخفیف ۵۰ درصد بهره‌مند شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار