مسئول دبیرخانه مبلغین ستاد اربعین با اشاره به اینکه برگزاری مراسم اربعین نیازمند برنامه منسجم است، گفت : کارگروه فرهنگی-آموزشی ستاد اربعین استان کرمانشاه پشتیبانی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 03 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام مرتضی استقامت مسئول دبیرخانه مبلغین ستاد اربعین در دیدار با حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و رئیس کارگروه فرهنگی-آموزشی اربعین استان گفت : اربعین یک رویداد جهانی است که طی دهه گذشته قلب‌های مردم را متوجه خود کرده و مردم ایران اسلامی در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی افزود: در استان‌های کشور برای تسهیل در تردد زوار اربعین و پیگیری امور مربوطه ستاد‌های اربعین تشکیل شده که این ستاد‌ها خود دارای کمیته‌های مختلفی هستند که یکی از آن‌ها کمیته فرهنگی-آموزشی است.

مسئول کارگروه مبلغین و تبلیغ و نماز ستاد اربعین کشور تصریح کرد: استان کرمانشاه از قدیم الایام مسیر تردد عتبات عالیات بوده و به دروازه کربلا مشهور است و در اربعین حسینی میزبان خیل عظیم زوار است.

حجت السلام استقامت خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که در کمیته فرهنگی-آموزشی اربعین باید مورد توجه قرار گیرد بحث تبلیغ، نماز و مراسم‌های مذهبی در مرز خسروی است که ستاد اربعین کشور برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ستاد اربعین استان قم به عنوان معین ستاد اربعین استان کرمانشاه انتخاب شده و در این مورد پشتیبانی لازم را از کمیته فرهنگی-آموزشی استان کرمانشاه انجام خواهد داد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار