سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:
سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه ظرف ٢٠ روز آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 22 June 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عبدالوحید محمدی، امروز (اول تیر) در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از کارخانه در حال احداث رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی ظرف ۲۰ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.  

وی افزود: برخی موانع همچون مشکل تامین آب مورد نیاز پیش روی اجرای این طرح بود که رفع آن را در دستورکار قرار داده ایم.  

آغاز عملیات احداث کارخانه رب صحنه با ١۵٠٠میلیارد ریال اعتبار

در ادامه امین فرهادی مدیرعامل کارخانه رب گوجه فرنگی "هزار دشت سینا" نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث این کارخانه از آبان سال گذشته با سرمایه گذاری ١۵٠٠ میلیارد ریالی آغاز شد.  

وی با بیان اینکه کل اعتبارات این طرح از محل آورده سرمایه گذار است، افزود: در حال حاضر این کارخانه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف ۲۰ روز آینده و پیش از برداشت محصول گوجه فرنگی شهرستان افتتاح خواهد رسید.  

وی میزان تولید این کارخانه را ۸۰۰ تن در سال عنوان کرد و گفت: در فاز توسعه این طرح بدنبال راه اندازی خط تولید محصولات دیگری همچون انواع کمپوت، مرباجات هستیم.

وی درخصوص میزان اشتغالزایی پروژه هم گفت: این پروژه ۱۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و حدود یک هزار نفر اشتغالزایی غیرمستقیم خواهد داشت.

به گفته این سرمایه گذار، مهمترین مشکل پیش روی اجرای این پروژه تامین آب است که مسئولین استان کرمانشاه قول رفع آن را دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار