معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه :
معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از ورود سپاه پاسداران به تمامی عرصه های مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: خدمات رسانی سپاه با روحیه ای جهادی و در جهت محرومیت زدایی و خدمت به مردم است.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ 25 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هنگام بروز بحران ها و حوادث طبیعی، اظهار کرد: سپاه پاسداران بر اساس وظایف قانونی خود، حافظ نظام، انقلاب، دستاوردها و ارزش های آن است، یکی از مهمترین ارزش های انقلاب مردم هستند، که بنا بر وظیفه ذاتی خود در هر برهه ای از جمله حوادث طبیعی و غیر طبیعی که مردم دچار مشکل شوند همراه آن ها خواهد بود. 
 
وی به شیوع بیماری کرونا و همراهی سپاه در امر واکسیناسیون و مقابله با بیماری اشاره داشت و افزود: 
در این راستا از ظرفیت بسیج بهره برده و طی این مدت جمعا حدود ٨٠٠ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع کردیم. 
 
معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تلاش و خدمات رسانی بسیجیان و پاسداران را با علاقه و روحیه ای جهادی دانست و گفت: سپاه هنگام بروز سیل، آبرسانی به روستاها و مناطق محروم و تمامی عرصه هایی که نیاز مردم باشد حضور داشته و خدمات رسانی می کند در همین راستا بیش از ۶٠ پروژه آبرسانی به روستاهای مناطق محروم استان داشتیم. 
 
وی گفت: خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان هم با ویزیت رایگانِ گروه های جهادی در مناطق مختلف به صورت ثابت انجام می شود، 
 
بهشتی راد تاکید کرد: در مناطق حاشیه نشین طرحی با نام کرامت در ٢٠ محله حاشیه نشین استان در حوزه محرومیت زدایی و زیرساخت ها همراه با نهادهای دولتی اجرا می شود. 
 
به گفته وی ورود به مباحث علمی و معضلات اجتماعی نیز از تلاش های سپاه پاسداران است که در راستای آبادانی و محرومیت زدایی می باشد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار