استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه جمهوری اسلامی ایران را یکی از پرافتخارترین ملت ها قلمداد کرد و گفت: ابراز ضعف و سستی از سوی ملت ها، طمع ورزی دشمنان را به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 18 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد طیب صحرایی در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در طول تاریخ قدرت، عزت، کرامت و افتخار همواره مورد توجه بشریت بوده و ملت ایران در طول تاریخ هزار ساله آموختند که ابراز ضعف و سستی منجر به طمع ورزی دشمنان شده و هجوم ، تحریم و تهدید را در پی داشته است. 
وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در سده های اخیر، ایران اسلامی شکست های زیان باری دیده و پادشاهان نالایق میراث کهن این ملت را به تاراج داده و افتخارات و عزت این مردم را نادیده گرفتند اما به برکت وجود ملکوتی امام خمینی (ره) و از خودگذشتگی شهیدان و ایثارگران در سایه رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری، امروز ایران یکی از پر افتخارترین ملت هاست.
صحرایی تاکید کرد: مردم تحت لوای جمهوری اسلامی ایران سرنوشت خود را مستقل و با کرامت تعیین می کنند، در روز ارتش قهرمان وانقلابی یاد شهدای ارتش را گرامی داشته و برای نیرو های امنیتی و نظامی که شبانه روز جهت تامین امنیت ملت می کوشند آرزوی افتخار داریم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار