با هدف گسترش مناسبات و مراودات علمی، پژوهشی و دانشگاهی، جلسه ویدیوکنفرانسی دانشگاه مازندران با دانشگاه دولتی مدیریت روسیه برگزار شد
کد خبر: ۱۰۹۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 25 February 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، جلسه ویدیوکنفرانسی دانشگاه مازندران با دانشگاه دولتی مدیریت روسیه با حضور مدیران دو دانشگاه برگزار شد. 

برگزاری نشست  ویدیوکنفرانسی دانشگاه مازندران با دانشگاه دولتی مدیریت روسیه  

بر اساس این گزارش، در این جلسه، ابتدا مسوولان دانشگاه روسی به معرفی کلی دانشگاه‌، ظرفیت و پتانسیل‌های خود پرداختند و سپس، مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی و مدیر مرکز رشد دانشگاه مازندران، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه را برای همکاری دوجانبه مطرح کردند. هم‌چنین، دو طرف بر برگزاری دوره‌های آموزشی و تحقیقاتی مشترک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری(به زبان انگلیسی) و تبادل استاد و پژوهشگر و نیز برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی مشترک تاکید کردند. یادآور می‌شود: دکتر صادق صالحی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی و دکتر ابوالحسن حسینی مدیر مرکز رشد از دانشگاه مازندران، و دکتر الکساندر تروتسکی معاون، دکتر ایگور پالیچنکو رییس دفتر بین‌الملل و دکتر الکساندر رودوی مدیر دفتر بین‌الملل دانشگاه دولتی مدیریت روسیه به بحث و تبادل نظر در مورد نحوه همکاری‌های علمی پرداختند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار