نماینده ولی فقیه در مازندران
چرا آمریکا باید بگوید من کدخدای دنیا هستم؟ دائما در حال چاپیدن و کشتن انسان‌ها هستند، آنها با دین ما نمی سازند، ما دین را از خود و زندگی خود مهم تر بدانیم، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار فدای دین شدند، پس دین و قرآن از پیامبران و ائمه مهم‌تر است، هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم
کد خبر: ۱۰۹۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ 20 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که "با خدا دوست باشید" این جمله زیبا توصیه بسیار بسیار خوب است، دوستی با خدا هم باید قلبی و دلی باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با دانش‌آموزان دبیرستان شاهد دختران ۲ ساری، اظهار کرد: خداوند نعمت بزرگ هدایت، ایمان و دین اسلام را به ما داده که هم دنیا و هم آخرت ما را آباد می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما با دین ما سر ناسازگاری دارند، عنوان کرد: امروز اگر بگوئیم که اسلام و جمهوری اسلامی نمی‌خواهیم همه ظالمان با ما دست دوستی می‌دهند، پس آنان با شخص ما مشکل ندارند با دین ما مشکل دارند چون دین ما می‌گوید زیر بار ظلم و ستم نباشید.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: دشمنان هم دم از آزادی می‌زنند منظورشان آزادی نسبت به خداست؛ آنها می‌خواهند ما را در مقابل خدا گستاخ کرده و ما را از خدا آزاد کنند که کار شیطان است، در حالی که منظور ما از آزادی نسبت به انسان‌های دیگر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: چرا آمریکا باید بگوید من کدخدای دنیا هستم؟ دائما در حال چاپیدن و کشتن انسان‌ها هستند، آنها با دین ما نمی سازند، ما دین را از خود و زندگی خود مهم تر بدانیم، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار فدای دین شدند، پس دین و قرآن از پیامبران و ائمه مهم‌تر است، هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم.

این مسئول خطاب به دانش آموزان حاضر به‌خصوص دختران محجبه، به جمله ای از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند "با خدا دوست باشید" این جمله زیبا توصیه بسیار بسیار خوب است، چون رحمت خداوند به قدری زیاد است که کافران را هم دوست دارد و به آنها رزق و روزی می‌دهد، دوستی با خدا هم باید قلبی و دلی باشد نه فرمان‌ناپذیری که مسخره کردن است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار