مدیر کل مدیریت بحران از توزیع اقلام مورد نیاز مردم آسیب دیده از باران و برف مناطق سخت گذر استان در دو شهرستان مارگون و بویراحمد، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳ 18 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکروز افزود: با همکاری هلال احمر، فرمانداران و برخی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران، اقلام مورد نیاز برخی مناطق این شهرستان به وسیله بالگرد انتقال و توزیع شد.

نیکروز گفت : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته فردا یک محموله امدادرسانی دیگر برای توزیع در میان مردم مناطق سخت گذر شهرستان کهگیلویه که راه ارتباطی آن ها مسدود شده است ، توزیع می شود .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در چند روز اخیر ۴۸ تخته پتو، ۴۶۲ بسته نایلون، ۱۹ تخته موکت، ۲۲ دستگاه والور بین آسیب دیدگان باران و برف و کولاک در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون حدود ۶۲۰قلم کالای ضروری بین حادثه دیدگان برف و باران مناطق گرمسیری و سردسیری این استان توزیع شده است.
فلاحی دوست تاکید کرد: همچنین در این مدت تعدادی بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته بین حادثه دیدگان برف و باران در استان توزیع شد.
وی اظهارکرد: با تلاش بی وقفه امدادگران ۱۵۰ خانوار حادثه دیده از سیلاب و برف در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، بویراحمد و دنا اسکان یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در این مدت ۷۰ خانوار حادثه دیده در شهرستان‌های دنا و کهگیلویه امداد و نجات شدند.
فلاحی دوست عنوان کرد: در شبانه روز گذشته ۳۴۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک مناطق سردسیری استان رهاسازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار