مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: امروز سهم آل‌سعود و آل‌یهود در کشتار مسلمان در افغانستان، عراق، سوریه، یمن و سایر کشورها برابر است.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 10 October 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در همایش بزرگ میثاق با عاشورائیان در خورموج ضمن گرامیداشت یاد و خاطر جان‌باختگان فاجعه منا اظهار داشت: حادثه منا دارای پیامی است و آن این است که جهان اسلام باید به فکر اداره مناسک حج باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: بعد از اینکه رژیم صهیونیستی قتل و عام مردم فلسطین را در دستور کار خود قرار داده امروز شاهد قتل و عام مسلمانان در قبله‌گاه مسلمین توسط آل‌سعود هستیم.

وی افزود: امیدواریم با اتحاد مسلمین شاهد آزادسازی قدس و کعبه از دست آل‌یهود و آل‌سعود باشیم.

سروستانی خاطرنشان کرد: آن‌ کسی که ما به یاد و نام او خیمه و مجلس عزا بر پا می‌کنیم از بدو تولدش برای جهان اسلام مایه برکت بود و یک شخصیت بزرگی است که نه‌ تنها بر روی زمین بلکه در آسمان‌ها هم از بزرگی او یاد می‌شود.

سروستانی یادآور شد: معرفت به خاندان رسالت، محبت به آن‌ها و تبعیت از ولایت اهل‌بیت(ع) سه محور اساسی است که نبی گرامی اسلام(ص) بر آن‌ها تأکید دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به بعد خدامحوری امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: امام حسین(ع) جان خود و خانواده را برای خدا و احیای دین الهی از دست داد، خداوند محبت او را در قلوب مردم ایجاد کرد و هر چه از زمان شهادتش می‌گذرد محبت مردم نسبت به سیدالشهدا(ع) بیشتر می‌شود.

وی به سجایای اخلاقی امام حسین(ع) پرداخت و افزود: امام حسین(ع) نهضتش را در زمان خلافت یزید آغاز کرد و در مقابل ظلم ایستاد تا دین الهی و سنت پیامبر(ص) زنده بماند.

سروستانی تصریح کرد: تبعیت از ولایت‌فقیه باعث می‌شود که انسان از عذاب نجات پیدا کند و آن‌هایی که ولایت را نپذیرفتند دچار بحران‌هایی شدند و امروز در میان جامعه اسلامی تنها مکتبی که با اقتدار حرف خودش را در مقابل کفار می‌زند پیروان و شیفتگان اهل‌بیت عصمت و طهارت هستند.

سروستانی گفت: حکام آل‌سعود در مسیر کشتن مسلمانان اقدام به تربیت گروه‌های افراطی تکفیری در جهان اسلام کرده‌اند امروز سهم آل‌سعود و آل‌یهود در کشتار مسلمان در افغانستان، عراق، سوریه، یمن و سایر کشورها برابر است.

وی بابیان اینکه نظام ارزشمند اسلامی ایران با محوریت ولایت و رهبری قرص و محکم همان‌گونه که امام حسین(ع) در مقابل حاکمان و ظالمان وقت خود ایستاد ایستاده است ادامه داد: امروز مقام عظمای ولایت و رهبری بااقتدار مسیر امام حسین(ع) را با محوریت ولایت دنبال می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ولایت‌فقیه چراغ هدایت مسلمین است و فرهنگ زیبای امام حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت بشریت است.

وی اضافه کرد: هر یک از هیئت‌های مذهبی باید خود مدرسه فرهنگی باشد و شورحسینی زیبایی در اقصی‌نقاط میهن اسلامی به‌ویژه شهرستان دشتی وجود دارد که باید همان‌طور که به شور حسینی توجه داریم به شعور حسینی نیز توجه داشته باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار