به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر از امدادگران این جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 09 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان در همایش تجلیل از امدادگران با گرامی داشت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان گفت: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و برای تحقق آن ها تلاش می کنند.

 

هدف از برگزاری این همایش قدردانی از عملکرد جمعیت هلال احمر به خاطر حرکت در مسیر خدمت رسانی به مردم است. 

 

فرمانده سپاه فتح استان با قدردانی از تلاش جوانان هلال احمر برای اجرای طرح های بشر دوستانه در سطح جامعه و استان گفت: ما در نگاه عادی در سال ۵۷ انقلاب کردیم و این انقلاب منجر به سرنگونی نظام شاهنشاهی و استقرار جمهوری اسلامی شد ،ولی در نگاه اصلی و اندیشمندانه به انقلاب، اتفاقات بسیار شگفت انگیزی انجام شده که دلیل و منشاء اصلی حوادث روزهای اخیر است و علت دشمنی آمریکا با ما است.

سردار خرم دل بیان کرد: اگر دقت کنیم می بینیم که ما سلطه آمریکا را به هم ریخته ایم و این سلطه که در منطقه به سرعت در حال توسعه بود متوقف شده است.

 

وی ادامه داد: استقلالی که امروز ایران و ایرانی و جمهوری اسلامی دارد را هیچ کشوری در دنیا ندارد، حتی آمریکا که با همه ادعاهای خود تحت سیطره صهیونیست جهانی است و حق ندارد بدون اذن لابی صهیونیستی کاری انجام دهد ولی با این ید وبیضااش ولی جمهوری اسلامی استقلال دارد و خودش برای خودش تصمیم می گیرد.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در حوادث اخیر بصیرت و فهم و درایت کم نظیری ازخود نشان دادند.

خرم دل بیان کرد: دشمن بداند مردم همین کسانی هستند که در تشییع شهدای لیکک دیدیم در تشییع شهدا در یاسوج و باشت وگچساران دیدیم و بداند جوانهای ما در پی رساندن این انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصوداند و کمترین خدشه ای را دشمن نمی تواند به اراده آنان وارد کند . 

 

در این همایش از روسا، مسئولان امور جوانان شب و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

برگزاری کارگاه های آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب و جلسه پرسش و پاسخ مسائل شرعی،شبهات دینی و نمایش طنز واجرای سرود از دیگر بخش های این همایش بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار