استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تسریع جمع آوری معتادان متجاهر گفت: تمام مصوبات جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر استان برای همه دستگاه‌های عضو لازم اجرا است.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 21 October 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: با نگاه و روحیه جهادی کار‌ها به نتیجه می‌رسد و باعث تحول می‌شود و در استان برای اجرای کار‌ها و برنامه‌ها باید این نوع نگاه حاکم باشد.

وی در ادامه با تاکید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: فرد معتاد علاوه بر اینکه به خود آسیب می‌زند به خانواده و جامعه هم آسیب می‌زند از این رو باید با انجام یکسری تمهیدات لازم از ورود افراد معتاد متجاهر به پارک‌ها جلوگیری شود زیرا پارک‌ها مکان آسایش، تفریح و ورزش مردم است.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: علاوه بر مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، باید با توزیع کنندگان مواد مخدر خرد هم مبارزه شود و نباید اجازه فعالیت توزیع مواد مخدر داده شود زیرا این افراد به آسایش جامعه آسیب می‌رسانند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: برخی سوله‌ها در بعضی از مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه وجود دارد که محل تردد معتادان شده اند که ضروری است این سوله‌ها تخریب و زمین آن در اختیار جوانان محلات برای ورزش قرار گیرد.

وی بیان داشت: یک فرد معتاد می‌تواند به محیط اطراف خود آسیب بزند که جمع آوری و ساماندهی آن‌ها ضروری است و طی یک برنامه ریزی دقیق باید تمام افراد معتاد متجاهر در سطح شهر کرمانشاه و دیگر شهر‌ها نیز جمع آوری شوند.

امیری مقدم در پایان با بیان اینکه تمام مصوبات جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر استان برای همه دستگاه‌های عضو لازم اجرا است، گفت: همه دستگاه‌های عضو ملزم به رعایت و اجرای مصوبات آن هستند و در جلسات بعدی باید روند اجرای مصوبات را گزارش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار